Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Het TMC forum geeft al 2 dagen een error op Chrome op Ipad. Ik krijg alleen een Gif van een vallende robot. Op Safari werkt het perfect.
Ik weet het, wie draait nu Chrome op IOS? Wij hebben 1 ipad voor ons 2 en mijn geschiedenis, cookies en paswoorden zitten op Chrome en die van mijn vrouw op Safari. Zo bekijk ik ook mijn mails in de gmail app en mijn vrouw die van haar in de IOS mail app. Werkte perfect tot nu toe.View attachment 713680

Heb hetzelfde met mijn Epic browser. :mad:
 
  • Like
Reactions: Phil V
Spannend! Onze tesla krijgt een kleintje 🤗
1E7C4393-A4AB-4112-A176-1E74E110B349.jpg
 
In de aanloop naar de aflevering van de P85+ in de jaren 2009-2013 was ik hier regelmatig te vinden. Nu niet meer. Toch even de behoefte om te melden dat ik nog steeds iedere dag weer blij ben in dat ding te kunnen stappen, ook na bijna acht jaar. Vorige week naar Frankrijk via de SC, echt briljant. Ook in Frankrijk inmiddels voldoende reguliere laadpunten. En sommigen ook niet duur: EUR 0,20 / kW. Straks weer van de Achterhoek naar Noord Holland en dan weer terug naar Deventer. Niet erg ;-)

Frankrijk 2021.jpg
 
Last edited:
Pluim aan alle forum-leden!
Mij moet van het hart dat de toon op ons TMC forum de laatste weken in het algemeen aanzienlijk milder, instructiever en complimenteuzer is dan de periode ervoor. Of het aan de versoepelingen qua corona lag weet ik niet en er is ook wel (onder andere door ondergetekende) gevraagd om iets vaker positief te reageren op positieve posts en het andere te negeren.
_NDF5766.jpg