Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb privé mijn Y gekocht van Leaseplan. Via de app log ik in via mijn werkmail adres. Daar ga ik weg. Dus wil nu de auto bij tesla ook via een privé account kunnen benaderen. Iemand een idee hoe ik dat bij Tesla regel?
Als jij de papieren eigendom bewijzen(pdf kan je uploaden) maak je gewoon een nieuw Tesla account aan met je privé email.
In het prive account kan je dan je Tesla toevoegen.
 
  • Helpful
  • Like
Reactions: job-lek and Maarten
Ik heb privé mijn Y gekocht van Leaseplan. Via de app log ik in via mijn werkmail adres. Daar ga ik weg. Dus wil nu de auto bij tesla ook via een privé account kunnen benaderen. Iemand een idee hoe ik dat bij Tesla regel?
Ik heb in mijn Tesla account gewoon mijn werk email adres veranderd in mijn prive adres. Al voordat ik het contract overnam zelfs.
 
Ik heb privé mijn Y gekocht van Leaseplan. Via de app log ik in via mijn werkmail adres. Daar ga ik weg. Dus wil nu de auto bij tesla ook via een privé account kunnen benaderen. Iemand een idee hoe ik dat bij Tesla regel?
Volgens mij zijn het emailadres en de login twee aparte parameters. Ook al zijn ze in principe gelijk ingevuld. Ik denk dat je kan blijven inloggen met je werkadres (zelfs als dat niet meer bestaat) en dat je in ‘instellingen profiel’ je nieuwe emailadres kan invullen in het desbetreffende veld.
Probleem zou kunnen ontstaan als je ooit op ‘paswoord vergeten’ moet klikken. Maar zelfs dan nog kan het zijn dat je nieuwe emailadres gebruikt wordt om een reset bericht naar te sturen.
 
  • Informative
Reactions: DamascuS75D
View attachment 790160
Ik herinner me nog goed het moment dat we hier op het TMC forum met zijn allen samen 10.000 post hadden gemaakt. (Oktober 2013) en de commotie er rond.
DIT is mijn individuele 10.000ste post!
View attachment 790161
Ik kan er niet veel speciaals van maken zoals vroeger, want we zijn nog op vakantie in Sri Lanka;) (voor de 26ste keer)
View attachment 790158
Applaus voor mezelf. 🥳 🥳 🥳 😅
En een applaus van mij Frank! Ik herinner me nog goed jouw post van je prachtig voorbereide garage voor je Model S. En nog steeds actief hier. Ik moet zeggen dat ik de laatste jaren niet zo vaak meer op het forum kijk. Alleen als ik specifiek op zoek ben naar informatie eigenlijk of iets wil posten.
 
  • Love
  • Like
Reactions: job-lek and Xfrank
Is er al iets bekend over de geschatte start van de EU-leveringen van de nieuwe Model S? Verder denk ik dat ze in NL/de EU niet als warme broodjes zullen gaan, helemaal de Plaid niet, dus een pre-order heeft volgens mij niet zoveel zin. Eind dit jaar 9 jaar in een MS dus eind volgend jaar tijd voor nummer drie; een Plaid met de ceramic brake upgrade. Ben benieuwd of dat op tijd gaat lukken...
 
Is er al iets bekend over de geschatte start van de EU-leveringen van de nieuwe Model S? Verder denk ik dat ze in NL/de EU niet als warme broodjes zullen gaan, helemaal de Plaid niet, dus een pre-order heeft volgens mij niet zoveel zin.

Daaruit trek jij de conclusie dat de S ook niet buiten de EU interesse is. volgens mij wordt de S maar op 1 plek gemaakt dus je hebt sowieso de productie limiet van die locatie voor de hele wereld. Pre-order is dus nog steeds nuttig t.o.v. de interesse in de hele wereld. Waarom zou je het niet doen? Je krijgt een volledige refund als je er geen gebruik van maakt.
 
  • Like
Reactions: PeterSZ
Is Sint-Niklaas is er een locatie (de parking van De Wase Vijverwinkel) waar ik telkens een raar fenomeen heb.
Als ik terugkeer naar de auto wil hij niet open. Ik moet dan via de App de auto openen. Ook in de auto geeft deze aan dat de sleutel niet is gevonden en wil hij niet rijden. Ik moet de auto dan starten met de App.
Het is daar zo ALTIJD en ALLEEN daar! (toch al een keer of 8 daar geweest) heeft iemand een idee wat daar in de lucht hangt.
 
Meer dan 2 jaar niet serieus gereden in de classic, tot gisteren. 3 verschillende ervaringen, daarom in dit algemene draadje:

- Heen en weer naar Zuid-Limburg vanuit regio Haarlem. Geladen tot 90%, en daarmee onder ideale omstandigheden(temp, wind, airco stuk) 381 echte kilometers kunnen maken voordat ik met 30km resterend bij de SuC was. Niet slecht voor een P85 van nov13 met ~150k km.
- Bij de SuC stond een ladende Mazda, leek prima te gaan met de V3 lader.
- ik kwam dus aan met met 30km resterend en een accu op temperatuur, toch kwam de V2 lader niet hoger dan 95KW na een ruime minuut. Los gekoppeld en mijn vermoeden getest, en ja hoor, met koppelstuk op V3 meteen naar max 128KW. Wel snel weer afbouwend maar toch veel beter dan V2.
 
Is Sint-Niklaas is er een locatie (de parking van De Wase Vijverwinkel) waar ik telkens een raar fenomeen heb.
Als ik terugkeer naar de auto wil hij niet open. Ik moet dan via de App de auto openen. Ook in de auto geeft deze aan dat de sleutel niet is gevonden en wil hij niet rijden. Ik moet de auto dan starten met de App.
Het is daar zo ALTIJD en ALLEEN daar! (toch al een keer of 8 daar geweest) heeft iemand een idee wat daar in de lucht hangt.
Ik heb ook zoiets bij de Netto in Elten: als ik wegrijk blijft vaak mijn rechterspiegel ingeklapt. Alleen daar.
 
Net gespot op mijn schoonzoon zijn auto.
20220514_112251.jpg