Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hij probeerde het met de knop maar had het gevoeld dat hij niet dicht ging. Daarom handmatig
In dergelijke gevallen altijd even wachten en na een paar seconden weer opnieuw proberen. Het systeem is niet bedoeld om met de hand te sluiten. Maar daar heb je op dit moment natuurlijk niets aan. Zat er geen tas of iets in de weg?
 
Het systeem is niet bedoeld om met de hand te sluiten.

tja, als het via de elektrische mogelijkheid niet kan moet het met de hand gewoon mogelijk zijn zonder daar schade mee op te lopen. Echt nog nooit gezien . gehoord , meegemaakt dat dit gebeurt, tenzij de klep met een enorme kracht is dicht gegooid ofzo...... ik hoop dat dit toch zeker on de garantie valt.
 
  • Like
Reactions: job-lek
In dergelijke gevallen altijd even wachten en na een paar seconden weer opnieuw proberen. Het systeem is niet bedoeld om met de hand te sluiten. Maar daar heb je op dit moment natuurlijk niets aan. Zat er geen tas of iets in de weg?
Ik zie vaak genoeg mensen een achterklep van een drie met motoraandrijving met de hand sluiten. Staat ook nergens in de manual dat dat niet mag. Er zat verder niets in de weg.
 
De Roadster is terug te reserveren
1685615064666.png
 
Last edited:
Op het Amerikaanse gedeelte zijn twee topics geopend van algemeen belang, een ‘feature request’ topic en een ‘bug report’ topic.

Forum beheer draagt er naar eigen zeggen zorg voor dat kwesties onder de aandacht van Tesla gebracht worden.

We've added:

We may tweak them a bit in the coming days, but please post there if you have any features to request, or bugs to report. Once we have enough activity going on there, we'll reach out to Tesla to make sure they are aware of them.


Zegt het voort!
 
"Free of any defects" is iets heel anders dan "Ohne festgestelde Mangel". Desalniettemin een reminder voor degenen die roepen dat een accu maar 200.000 km mee gaat. ;)


Wat betekent dat volgens jou dan?

Betekent volgens mij gewoon geen gebreken/goedgekeurd.

Alex is een Duitser dus geen native english speaker maar komt op hetzelfde neer toch?