Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Tuurlijk wil je nu eens zien wat je hebt gekocht!. Snap ook wel dat dit zoethoudertje is en heb ook zorgen over levertijd, prijs, productie. Het wordt steeds meer avontuur en duimen op goede afloop....
Als Sig. Holder 348 verwacht ik nog op de goede afloop en zie er naar uit auto eindelijk in het eggie te zien.
 
Ik heb 'm al gezien:biggrin::biggrin::biggrin:
En om nou een zaterdag stuk te slaan om jullie te zien naast een stilstaande Model S .... Sorry guys.
Maar we zullen elkaar vast nog tegenkomen bij een speciale 'forum-meeting' volgend jaar verwacht ik. Bijvoorbeeld als Elon Himself naar Eindhoven komt voor de EU marktintroductie (are you reading this at Tesla? Are you? Are you?)
Maar ik moet zeggen, als ik 'm nog niet had gezien zou ik wel gekomen zijn. Ook stilstaand is het 'in the flesh' een hele vette bak.

@Wiebe
Mijn TomTom zit met een beugeltje in het ventilatieroostertje:smile: Niet zichtbaar van buitenaf, althans niet zo goed, haha. Maar het kan me echt geen ene r**t schelen wat men denkt als ze zien dat ik een TomTom in de Maser heb. Het eigen nav.systeem van Maserati is uit het jaar nul en supertraag. Parkeersensoren, navigatie.... Wat een futiliteiten allemaal. Ook zonder al die misbare frutsels is het DE auto van de 21 ste eeuw! Kom op, we zijn Early Adapters, we worden verondersteld kritiekloos te aanbidden, en niet te zeuren over onbelangrijke details!:wink:
 
Ik verwacht dat voordat de auto in eindhoven staat de prijzen bekend gemaakt worden. Het is moeilijk iets aan het grote publiek te verkopen zonder te weten wat het kost.

Hij heeft ook al in Duitsland, Noorwegen, Italië gezeten, zonder prijzen.:confused: zoals GB zei onlangs. tesla doet bijna altijd de dingen die onmogelijk zijn.

09.00 uur
er is momenteel hoop. ze zijn bezig met de website te updaten:smile::smile:


11.22 uur
Niets dus... de TESLA site ligt momenteel gewoon overhoop
 
Last edited:
Mijn TomTom zit met een beugeltje in het ventilatieroostertje. Kom op, we zijn Early Adapters, we worden verondersteld kritiekloos te aanbidden, en niet te zeuren over onbelangrijke details!:wink:

@PeterSZ: in het ventilatierooster? Is dat een Early Adapter? Ok, ok, ik hou op met bashen. Ik heb een Parrot in mijn Espace, hij die zonder zonde is...

@Allen: Al je de kans hebt, ga de Model S zien! Het is heel jammer dat jullie niet kunnen proefrijden maar je kan wel de grootte van de auto ervaren, ga zeker een blik werpen. Ik hoop dat jullie ook snel kunnen rijden! Ik ben benieuwd naar jullie opinies. Zelf kan ik niet langskomen maar ik hoop net als Peter dat we een keer een get-together ergens hebben. Misschien als de eerste S wordt uitgeleverd? Wie weet. Dat spreken we wel af als het moment daar is.

Voor iedereen die naar Eindhoven gaat: geniet. Neem een doekje mee...
 
@PeterSZ: Misschien als de eerste S wordt uitgeleverd? Wie weet. Dat spreken we wel af als het moment daar is.

Voor iedereen die naar Eindhoven gaat: geniet. Neem een doekje mee...

Ik ga zo i zo, het is de signature rode ( als ik uk moet geloven). En dat is de kleur waar ik ook voor ga

Als we bij de eerste levering een samenkomst willen regelen is het handig om te weten wie er hier het eerste aan de beurt is!
Ik zelf 175 heb al kleinere nummers voorbij zien komen, maar wie is nummer 1 in eu of nog beter nummer 1 in België/Nederland
Verder word me gemaand dat ze snel met info komen en dat we de website in de gaten moeten houden:biggrin:
 
Op de Europese versies van de tesla site, is bij de kenmerken, de 40kwh batterij niet meer te zien. Ze spreken enkel nog over 60, 85 en 85 perf.
Dus voor Europa is de 40KWh versie niet beschikbaar!

klinkt logisch!
Als ik bestellingen zo volg hier, bestelt bijna 70-80% de 85kw batterij! Misschien zelfs meer!
Zelden hoor ik 60kw, en bijna nooit 40kw