Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nou Widodh,

Als ik moest kiezen voor een paar maanden Bali of een proefritje Model S dan zou ik het wel weten. Bali dus!
Maar goed, aangezien ik niet op Bali zit maak ik die proefrit wel.

Geniet ervan, dat doe ik ook!

Wiebe
 
Mooi dat er een thread is voor toekomstige Model S eigenaren :) Daar wil ik mij natuurlijk bij aansluiten! Ik heb 3 weken geleden braaf mn 4K betaald en heb er voor nu een nummer voor gehad ;) Is allemaal maar spannend natuurlijk hoe het precies gaat verlopen met de leverijd. Maar gelukkig ben ik een geboren positieveling en ga ik er vanuit dat deze geleverd gaat worden in 2013!! Wat een bak man, het heeft van alle designs wel wat, beetje maserati, aston martin, jaguar geen jatwerk maar goed geinspireerd. Ben 32 en heb een eigen zaak in online media met 5 man. Mn compagnon gaat voor de opel ampera maar ik wacht wel ff een jaartje...:)
 
Dat klopt, maar dit is een US auto die een tijdelijke ontheffing heeft om in Duitsland (EU?) te rijden.

Zie ook de omgeving er achter, zulke dingen kom je in de USA niet tegen.

ook van deze actie weet uk niks af?! het begint steeds heter te worden rondom the model s, ben benieuwd wat we nog meer te zien gaan krijgen.
ik hoop alleen zo snel mogenlijk officieel nieuws te krijgen in de zin van prijzen,data's proefritten etc etc etc etc.

het ergste is dat dat gevoel van toen ik 6 was en het bijna sinterklaas was of mijn verjaardag steeds terug komt onder in mijn buik! straks kan ik er nietmeer van slapen :)
met sinterklaas was ik ook altijd hopeloos opzoek naar de cadeaus en vond ik er soms 1 maar het uiteindelijke grote cadeau kreeg ik echt pas 5 december :)
van een man met baard die verdacht veel op mijn buurman leek :)

ik denk dat ik morgen alvast mijn schoen ga zetten met wat batterijen er in en hopen dat tesla er zo snel mogenlijk een aardigheidje in doet

gewoon heerlijk dit gevoel
 
ook van deze actie weet uk niks af?! het begint steeds heter te worden rondom the model s, ben benieuwd wat we nog meer te zien gaan krijgen.
ik hoop alleen zo snel mogenlijk officieel nieuws te krijgen in de zin van prijzen,data's proefritten etc etc etc etc.

het ergste is dat dat gevoel van toen ik 6 was en het bijna sinterklaas was of mijn verjaardag steeds terug komt onder in mijn buik! straks kan ik er nietmeer van slapen :)
met sinterklaas was ik ook altijd hopeloos opzoek naar de cadeaus en vond ik er soms 1 maar het uiteindelijke grote cadeau kreeg ik echt pas 5 december :)
van een man met baard die verdacht veel op mijn buurman leek :)

ik denk dat ik morgen alvast mijn schoen ga zetten met wat batterijen er in en hopen dat tesla er zo snel mogenlijk een aardigheidje in doet

gewoon heerlijk dit gevoel
Het is ook raar.

Ik ga 90.000 euro uitgeven aan een auto, maar ik ben er zó enthousiast over dat mijn vriendin er al helemaal klaar mee is.. Hehe!

Op een of andere manier voelt het als een klein kind die maar niet kan wachten tot het de ochtend van zijn verjaardag is. Alleen duurt die nacht inmiddels al 2.5 jaar ;)
 
Hierbij wellicht weer een nieuwtje of details; afkomstig van teslamotors twitter account
Twitter :
23-10-12 23:02
@keesvanbemmel we email reservation holders about 90 days prior to the production of their Model S & invite them to configure!

23-10-12 22:24
@keesvanbemmel @geerinckx1989 European deliveries begin the 2nd quarter of 2013
 
Last edited:
Gents,

Hierbij wellicht weer een nieuwtje of details; afkomstig van teslamotors twitter account
Twitter :
23-10-12 23:02
@keesvanbemmel we email reservation holders about 90 days prior to the production of their Model S & invite them to configure!

23-10-12 22:24
@keesvanbemmel @geerinckx1989 European deliveries begin the 2nd quarter of 2013

bovenstaand is niet nieuw voor mij, 3 maanden voor producti contact was al bekend en 1e kwartaal 2013 productie voor europa,tel hierbij 1 a 2 maanden tranploft en je zit op 2e kwartaal leveren. even een note voor tesla werknemers die meelezen, GRAAG WEL BEGIN 2e KWARTAAL en niet ergens eind juni!:cursing:

dus ik ga er nog even vanuit dat de signature houders in december een mailtje krijgen om hun auto samen te stellen