Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gents,

Hierbij wellicht weer een nieuwtje of details; afkomstig van teslamotors twitter account
Twitter :
23-10-12 23:02
@keesvanbemmel we email reservation holders about 90 days prior to the production of their Model S & invite them to configure!

23-10-12 22:24
@keesvanbemmel @geerinckx1989 European deliveries begin the 2nd quarter of 2013

Zolang het maar 2013 is vind ik alles best!

Ik heb kort geleden overigens nog iemand met verbazend gemak naar een S gepraat. Hij zal zich hier binnenkort wel melden. Mag hij wel opschieten met reserveren als ie in 2013 nog rijden wil. Het grappige is; het is net zo'n petrolhead als ik.

- - - Updated - - -

ook van deze actie weet uk niks af?! het begint steeds heter te worden rondom the model s, ben benieuwd wat we nog meer te zien gaan krijgen.
ik hoop alleen zo snel mogenlijk officieel nieuws te krijgen in de zin van prijzen,data's proefritten etc etc etc etc.

het ergste is dat dat gevoel van toen ik 6 was en het bijna sinterklaas was of mijn verjaardag steeds terug komt onder in mijn buik! straks kan ik er nietmeer van slapen :)
met sinterklaas was ik ook altijd hopeloos opzoek naar de cadeaus en vond ik er soms 1 maar het uiteindelijke grote cadeau kreeg ik echt pas 5 december :)
van een man met baard die verdacht veel op mijn buurman leek :)

ik denk dat ik morgen alvast mijn schoen ga zetten met wat batterijen er in en hopen dat tesla er zo snel mogenlijk een aardigheidje in doet

gewoon heerlijk dit gevoel

"The difference between men and boys is the value of their toys."

:biggrin:
 
Ik denk ook dat het voor Tesla goed is om de eerste auto's zo snel mogelijk te leveren.
Ik heb ook al 2 mensen zover gekregen om er 1 te bestellen en ik weet zeker dat als ik de auto heb ik nog zeker 5 tot 10 auto's voor Tesla kan verkopen
Als ze de auto' leveren in reeksen dan graag de eerste reeks 200 stuks, 25 voor proefritten 175 om uit te leveren (ik heb nummer 175:smile:)
 
xcrNk.jpg

de oplossing voor lange afstanden:biggrin:
 
Autoweek heeft blijkbaar in München met Model S gereden: http://www.autoweek.nl/autonieuws/21053/gereden-tesla-model-s

Ze schrijven niets wat wij nog niet wisten :smile:
Het lijkt erop dat ze daar een rode en een zwarte ter beschikking hadden, in ieder geval voor de foto's. En waarom Duitsland?? Dat kan alleen verklaard worden uit de marktpotentie, niet uit het aantal reserveringen. Zelfs op het forum hier zijn de Duitsers zéér behoudend. Economisch gezien heeft de Duitse autoindustrie natuurlijk ook het meeste te verliezen. Dat is denk ik meteen ook de verklaring voor het onevenredig grote aantal reserveringen in landen met veel minder inwoners: er is (bijna) geen eigen autoindustrie. Het laatste restje verdwijnt nu ook uit Genk...
 
Het is ook geen artikel voor ons, maar voor het gros in Nederland die hoogstwaarschijnlijk nog nooit van Tesla gehoord heeft buiten wat TopGear heeft laten zien.

Ik denk dat ze voor Duitsland gekozen hebben vanwege de centrale ligging. Ik neem aan dat er autojournalisten uit heel Europa uitgenodigd zijn.
 
Ook wel opvallenda dat de Tesla een duits kenteken heeft; is ie dan goed gekeurd?
en op twitter;
Wouter Florizoone‏@wouter_f

"Volgende week mag ik dankzij Athlon Tesla Model S testen op en rond de luchthaven, dat wordt mijn #expeditiedm pic.twitter.com/JCbvGZtO"
Ipv vliegtuigen spotten, Tesla Spotten! :)
 
Ik heb Kris Peeters ook al verschillende malen gecontacteerd...
Toen GM in Antwerpen op de fles ging en ze naar overnemers zochten... mailde ik Kris Peeters met de vraag / idee: waarom nog vasthouden aan verouderde technieken & verouderde firma's... Ik kreeg het antwoord "dat ze dat in de onderhandelingen zouden mee nemen... "... Maar niets gebeurde er dus... en GM ging op de fles!
Nu identiek scenario: Ford leeft nog in het verleden en brengt nog steeds veel verbruikende en verouderde modellen op de markt ... die amper nog mensen willen... en verschieten er dan van dat ze in de problemen geraken...
Waarom niet in zee gaan met een firma die echt dé toekomst brengt... n.l. elektrische auto's en een volledig nieuw concept... écht toekomst gericht uitbouwen in Limburg…
En ja... Tesla Europa.. in Genk?! Dat zou pas vernieuwing en toekomst gericht zijn...

Een beetje dromen mag toch hé!
;-)
 
Deze morgen, mijn ogen waren nog niet goed open en... een mailtje in mijn inbox van TM met als titel: "Shipping confirmation for order #8816"!
mijn hart begon sneller te slaan, tot ik spots besefte dat ik enkele dagen geleden een paar T-chirts en een pet had besteld in de Tesla shop.:rolleyes:
het doet toch wat met een mens, zo'n mailtje van TM!:smile:

jammer dat er nog geen schaalmodellen zijn van de model S. Bij mijn vorige 2 auto's( Mercedes CLK en Jaguar XF) heb ik een half jaar zitten kwijlen op de schaalmodellen.:redface:
 
Xfrank;205649jammer dat er nog geen schaalmodellen zijn van de model S. Bij mijn vorige 2 auto's( Mercedes CLK en Jaguar XF) heb ik een half jaar zitten kwijlen op de schaalmodellen.:redface:[/QUOTE said:
Ach, je moet maar denken: kwijlen op een T-shirt laat minder troep achter dan op een plastic auto'tje!