Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Lijkt me geen punt. Alleen de kabel is anders. Mocht het vermogen omhoog gaan dan zal in het uiterste geval bij de classic niet meer dan het "oude" vermogen worden vrijgegeven.

Hopelijk krijgt de classic ook meer vermogen, anders houden de classics straks de boel op bij de SUC's. Misschien dan eind 2016 toch maar een P85D bestellen met 4% bijtelling
 
was deze morgen in Gent: er lag een kerel te slapen in een Engelse TESLA.
Bleek een technieker te zijn die rondrijdt om de stroomkabels te vervangen.
Blijkbaar worden de contactpunten zo warm, dat de isolatie errond begint af te brokkelen.
Via de internet link met de SUCs kan men dit meten/waarnemen en iemand ter plaatse sturen.
De technieker sprak ook van een nieuwe generatie gekoelde kabels die kleiner in doormeter zouden worden en (nog) meer stroom zouden doorpompen !
Ik kan bevestigen dat deze kabels vanochtend in Amsterdam werden geïnstalleerd!
 
https://www.facebook.com/media/set/...589.1073741844.1040878928&type=1&l=a4b1917527

Gisteren braderij gehad en wat promo gemaakt voor de toekomst, elektrisch rijden.
Reactie van het publiek was geweldig, voornamelijk de jongere mensen. Zij zien echt wel in dat er iets moet veranderen aan ons mobiliteitsprobleem.
Er is dus hoop voor de toekomst.
Binnenkort zou er ook een eerste laadpunt in de stad komen. Als het er is laat ik jullie natuurlijk iets weten.
 
Komende zaterdag moet ik parkeren in Scheveningen en Den Haag. Zijn er parkeergarages die ik zeker moet mijden om mijn 21 inch velgen te behouden?

Ja, absoluut NIET parkeren bij het Circustheater aan de Nieuwe Parklaan. Was zelfs met mijn 19" haast niet te doen. Hele oude, kleine parkeergarage.
Dan beter in die buurt is Parkeergarage Scheveningen Bad. Ook even oppassen met in- en uitrijden, maar voor de rest ruimte zat.
 
Het is wel niet NL of B maar toch dichtbij genoeg om hier te melden. SuC bij Moers in aanbouw.
En daar was ik vandaag ;-)
47bfb8adecb8d359000edb3ebf6b8215.jpg


Een beetje hardware
19df47adb68310d70b59cfe70cf23741.jpg

144dce5863b84cfc58ca3fb59ef36036.jpg


Zes staan er al
a7f19e361e5e438bb033cab42433a74f.jpg

af9dbd38c43b07f27f31474d809dbd5b.jpg

Nog geen aansluiting gezien naar het net.