Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
2 fase laden ?
En hoelang moet je laden ?

Maar het kan best dat het batterij pack onvoldoende opgewarmd raakt, omdat je weinig laadt, omdat het te koud is, of beiden.


Ik heb het probleem niet, maar ik laad 2uur aan 22kw , en de auto staat in een losstaande, niet verwarmde garage.
Maar wel degelijk binnen.

vandaag om 18:45 beginnen laden (2fase / 32 amp) en om 22:00 naar het werk vertrokken. 100 Km bijgeladen maar regen beperkt tot 25Kw. Na 20 min rijden nog steeds wat beperking op regen.
Het is niet dat ik het een probleem vind, wou gewoon eens weten of er iets mis kan zijn. Als de verwarming voor de batterij 6Kw is en je na max 1u (gestart met koude batterij) geen beperking meer hebt op de regen, dan zou ik verwachten dat als je er 3u 7Kw insteekt de regen weg zou zijn. Natuurlijk zou ik dan niet alle Km's geladen kunnen hebben (totale Kw's - Kw's om batterij te verwarmen) en dat kan ik nu wel. Lijkt er dus, in mijn geval, op dat er weinig energie naar het verwarmen gaat.
 
Vanochtend in het dagblad "De Gelderlander":

IMG_3084.JPG
 
Dit kan zeer hardnekkige beeldvorming opleveren. Het gaat hier om de oude generatie FEV's, met een bereik van 100 à 150 km. Die zijn nu veel kwetsbaarder dan onze Tesla's. Niet alleen door het accu management, maar ook omdat hun range sowieso al beperkt is en elk verlies veel meer impact heeft. Die 10% range verlies is reëel. Vanmorgen haal ik met -6 een verbruik van 229 Wh/km.

a4bd4ba4499852d2ac2ae40ae72c588d.jpg
 
10% dan doe je het nog goed, had vanmorgen geuren 30/45min op hi auto verwarmd (6,5kw nam dat).

en zat toch dik tegen de 270wh/km aan zonder zware voet te hebben.

regen was ook nog beperkt tot ongeveer 25kw.

- - - Updated - - -

Dit kan zeer hardnekkige beeldvorming opleveren. Het gaat hier om de oude generatie FEV's, met een bereik van 100 à 150 km. Die zijn nu veel kwetsbaarder dan onze Tesla's. Niet alleen door het accu management, maar ook omdat hun range sowieso al beperkt is en elk verlies veel meer impact heeft. Die 10% range verlies is reëel. Vanmorgen haal ik met -6 een verbruik van 229 Wh/km.

a4bd4ba4499852d2ac2ae40ae72c588d.jpg

stomme vraag maar is dat de oude look of nieuwe look van gui ? Ik ben gestart met 7.0 vandaag de vraag
 
Geachte ,

Noteer 14 april alvast in uw agenda. Die dag vindt de Innovation Expo plaats en zet Minister-president Rutte Nederland op de kaart als Sustainable Urban Delta.

De Innovation Expo toont ruim 150 spraakmakende innovaties op het terrein rondom het Eye filmmuseum in Amsterdam-Noord. Samen met 4000 ondernemers, wetenschappers, beleidsmakers en andere innovatoren, verrijkt u die dag uw kennis over de oplossingen voor wereldwijde maatschappelijke uitdagingen.

Nederland toont zich als een toekomstbestendig stedennetwerk dat internationaal kennis wil delen. Daarom komen er ook meer dan 50 ministers uit binnen- en buitenland. Sprekers zijn onder andere: Elon Musk, Martijn Aslander en Eva Gladek.

Op 16 februari ontvangt u de uitnodiging, het programma voor de dag en de mogelijkheid u aan te melden.

Kom, verrijk en deel uw kennis op 14 april!

Met vriendelijke groet,

Het projectteam Innovation Expo 2016

Erika Koehler
Mariëlle Beers
Joris van den Heuvel
Elize de Kock
Karin Kooij
Teun Guijt
Saskia van Soest

E-mail: [email protected]
Telefoon: 030 275 96 29
Innovation Expo | Innovatie-estafette

Indien u de informatie over Innovation Expo 2016 niet meer wilt ontvangen, klik dan hier.
 
Van de website:

Kan ik me nog aanmelden voor de Innovation Expo 2016?

Nee, de inschrijving is gesloten



Geachte ,

Noteer 14 april alvast in uw agenda. Die dag vindt de Innovation Expo plaats en zet Minister-president Rutte Nederland op de kaart als Sustainable Urban Delta.

De Innovation Expo toont ruim 150 spraakmakende innovaties op het terrein rondom het Eye filmmuseum in Amsterdam-Noord. Samen met 4000 ondernemers, wetenschappers, beleidsmakers en andere innovatoren, verrijkt u die dag uw kennis over de oplossingen voor wereldwijde maatschappelijke uitdagingen.

Nederland toont zich als een toekomstbestendig stedennetwerk dat internationaal kennis wil delen. Daarom komen er ook meer dan 50 ministers uit binnen- en buitenland. Sprekers zijn onder andere: Elon Musk, Martijn Aslander en Eva Gladek.

Op 16 februari ontvangt u de uitnodiging, het programma voor de dag en de mogelijkheid u aan te melden.

Kom, verrijk en deel uw kennis op 14 april!

Met vriendelijke groet,

Het projectteam Innovation Expo 2016

Erika Koehler
Mariëlle Beers
Joris van den Heuvel
Elize de Kock
Karin Kooij
Teun Guijt
Saskia van Soest

E-mail: [email protected]
Telefoon: 030 275 96 29
Innovation Expo | Innovatie-estafette

Indien u de informatie over Innovation Expo 2016 niet meer wilt ontvangen, klik dan hier.