Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
hoi heren en dames

ik heb vrijdag mijn model s verkocht.

heb nu nog een heel mooi setje winterwielen hier liggen!

19 inch cyclone antraciet met nieuwe Michelin wielen! origineel tesla dus worden door tesla ook in je avatar op je scherm en iPhone veranderd! zijn niet veel setjes van in Nederland

doe een mooi bod!
 
Veerpont schoonhoven. In mijn leenauto. Zou je in een Tesla meer moeten betalen?
image.jpeg
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    582.6 KB · Views: 31
  • Funny
Reactions: Nowyony
Heb
Speciaal voor jou heb ik een dino draadje aangemaakt:

Het dino draadje

En als speecher en mede-organisator van/op dat feestje ben je daar van harte welkom natuurlijk.

Ik ga me direct melden daar! Oude-opladerts re-unite. Samen oude herinneringen ophalen en bedenken waarom Tesla kopers van nu eigenlijk een stelletje slampampers zijn. Geen early adaptors zoals wij. Geen wereldverbeteraars, pioniers, geen nek uitsteken maar een beetje een free ride over de rug van de mensen die ooit echt durfden! Wij, the Originals! Nee, lekker een beetje de de kat uit de elektrische boom kijken en pas als alles geregeld is, alle plooien zijn rechtgestreken door de initiele helden die alles riskeerden - alles veilig, geen enkel risico, dan... Bestellen we er ook eentje. Poeh!

En vervolgens lachen we die dinosaurs met hun oude hok keihard uit! Geen summon, geen auto pilot in die eerste exemplaren. No way retro-fit! Niemand die meer tegen die dinosaurs opkijkt, de eerste de beste taxichauffeur rijdt in een MS tegenwoordig. Geen dual drive maar uitbrekende achterwiel aandrijving (kuch..!). Oude MS'en met kinderziektes die niet uit te bannen lijken. Sommigen zijn al 8 drive trains verder en pas dan is dat prehistorische monster een beetje stil. Er zijn zelfs gekken gemeld die ondanks hun eerdere ervaringen weer als eerste ongezien een Model X bestellen. Gewoon 130 - 160K bij Elon aftikken en maar afwachten wat je krijgt. In Limburg zegt men "zalig zijn de zwakken van geest". De huidige generatie Teslarijders lacht zich rot.

En zo hoort het!
 
Last edited:
Toen ik gisteren aan rijden was kreeg ik een waarschuwingsgeluid maar was even een bocht aan het nemen en kon niet op het dashboard kijken waar hij voor waarschuwde. Ik dacht een voorligger of zo maar ik zat nergens dicht tegen. 30 seconden later weer een geluidje, en toen ik keek sprong er net een rood logo weg rechtsboven in het dashboard. Na enkele seconden ging de centerconsole zwart en viel de radio weg en deed hij een reset.

Enig idee wat de melding kon zijn? Is er een lijstje van mogelijke rode symbolen die kunnen getoond worden?
 
Toen ik gisteren aan rijden was kreeg ik een waarschuwingsgeluid maar was even een bocht aan het nemen en kon niet op het dashboard kijken waar hij voor waarschuwde. Ik dacht een voorligger of zo maar ik zat nergens dicht tegen. 30 seconden later weer een geluidje, en toen ik keek sprong er net een rood logo weg rechtsboven in het dashboard. Na enkele seconden ging de centerconsole zwart en viel de radio weg en deed hij een reset.

Enig idee wat de melding kon zijn? Is er een lijstje van mogelijke rode symbolen die kunnen getoond worden?

Ik heb een kleine 2 weken terug net hetzelfde gehad en het symbool had te maken met de airbag voor de passagier die van aan naar uit sprong zonder dat daar om gevraagd werd. Toen ik nog maar half bekomen was van verbazing deed hij ook een spontane reset van de center console en was het probleem vervolgens verdwenen. Watchdog die zijn werk doet?
 
Toen ik gisteren aan rijden was kreeg ik een waarschuwingsgeluid maar was even een bocht aan het nemen en kon niet op het dashboard kijken waar hij voor waarschuwde. Ik dacht een voorligger of zo maar ik zat nergens dicht tegen. 30 seconden later weer een geluidje, en toen ik keek sprong er net een rood logo weg rechtsboven in het dashboard. Na enkele seconden ging de centerconsole zwart en viel de radio weg en deed hij een reset.

Enig idee wat de melding kon zijn? Is er een lijstje van mogelijke rode symbolen die kunnen getoond worden?

In de handleiding worden verschillende rode symbolen vermeld:
- smart air suspension automatic self levelling disabled (dit zou uit moeten gaan wanneer je boven de 7km/u rijdt
- de parkeerrem is handmatig aangezet
- een remsysteem fout is ontdekt of de remvloeistof is laag (deze melding zal denk ik niet zomaar weer weggaan)
- een riem voor een bezette stoel is niet in gebruik
- airbag veiligheid: deze zou bij het starten op moeten lichten. Als dat niet gebeurt of hij blijft branden, neem dan contact op met Tesla
 
  • Like
Reactions: Ivo-G