Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vroeg me hetzelfde af. De berichten die tot nu toe gepost zijn, zie ik ook niet meer. Jammer...
Kan een moderator dit ongedaan maken? @widodh ?

@Ivo-G heeft dit al aangekaart in het draadje waar alles naar overgezet is:

[Post 1689] Firmware 8.0

To the moderators:

I just noticed that a thread in Dutch about Firmware 8.0 from the Belgium and the Netherlands subforum got merged with this main thread in English about 8.0.

This however seems unwarranted to me in this case, as we were having discussions in Dutch about the firmware which not only will not be understood by many other members but has also completely broken our conversations.

While I understand why (to curb the flurry of FW8.0 threads) and possibly how this was done, I would like to ask for the thread to be split out again if possible.

Greetings, Ivo Grijt.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: HWS and Ivo-G
Waarom wordt het software 8.0-draadje doorgelinkt naar het internationale deel? Ik was juist benieuwd naar de updates in Nederland/België. Iemand een idee?
Ze hebben alles wat als titel Firmware 8.0 had gemerged, daarbij ook onze Nederlandstalige terras meenemend. Ik heb het aan een moderator die online was gemeld, hij antwoordde het niet zeg te kunnen fixen maar het door te hebben gezet naar andere moderatoren.
 
  • Like
Reactions: HWS
Ze hebben alles wat als titel Firmware 8.0 had gemerged, daarbij ook onze Nederlandstalige terras meenemend. Ik heb het aan een moderator die online was gemeld, hij antwoordde het niet zeg te kunnen fixen maar het door te hebben gezet naar andere moderatoren.

Ga voorlopig hier maar door. Wie weet hoe lang het duurt voordat het terug is.

Nederland en België Versie 8
 
  • Like
Reactions: Ivo-G
Tesla kopen. Nu met 1000€ transactietegoed.
Zullen ze wel je referral voor gebruiken :D

IMG_0596.PNG
 
  • Love
  • Funny
Reactions: CO2CLEAN and Carl
De Enzo Knol van babyboomend Nederland. Zo'n irritante, ongeïnformeerde vent die Everts. De informatie die hij over Tesla communiceert is vaak ook onjuist of onvolledig. Te pas en te onpas de Autopilot activeren in de bebouwde kom, zeggen dat Ludicrous mode 60.000 euro kost..

De site van UberAlles komt vooral heel kinderachtig over vind ik. Zo wordt het natuurlijk niet serieus genomen met die Canta van Mark Rutte. Waarschijnlijk is dit voor een aparte doelgroep? Gekke marketing tegenwoordig.

Tot dusver mijn bescheiden mening.
 
  • Funny
Reactions: redevries
To the moderators:

I just noticed that a thread in Dutch about Firmware 8.0 from the Belgium and the Netherlands subforum got merged with this main thread in English about 8.0.

This however seems unwarranted to me in this case, as we were having discussions in Dutch about the firmware which not only will not be understood by many other members but has also completely broken our conversations.

While I understand why (to curb the flurry of FW8.0 threads) and possibly how this was done, I would like to ask for the thread to be split out again if possible.

Greetings, Ivo Grijt.

Ter info voor moderators, kan iemand het firmware 8.0 draadje redden?
 
De Enzo Knol van babyboomend Nederland. Zo'n irritante, ongeïnformeerde vent die Everts. De informatie die hij over Tesla communiceert is vaak ook onjuist of onvolledig. Te pas en te onpas de Autopilot activeren in de bebouwde kom, zeggen dat Ludicrous mode 60.000 euro kost..

De site van UberAlles komt vooral heel kinderachtig over vind ik. Zo wordt het natuurlijk niet serieus genomen met die Canta van Mark Rutte. Waarschijnlijk is dit voor een aparte doelgroep? Gekke marketing tegenwoordig.

Tot dusver mijn bescheiden mening.

Fijn genuanceerd beeld schets je hier van Vincent. Je kunt hem druk noemen, maar hij zet meer in gang dan de gemiddelde opiniemaker. Zeker een stimulerende kracht als het op elektrisch rijden aankomt (VER oa) en het aantal beleidsmakers, CEO's , wat bij hem de eerste rit in de Tesla heeft mogen maken loopt in de honderden.

Ongeinformeerd? Ja het klopt dat niet alle informatie volledig of cijfermatig helemaal klopt. Hij doet dagelijks uitspraken in de media, presentaties waarvan de meesten gewoon wél kloppen. Een bericht dat ludicrous een meerprijs heeft van 60K (wat tov een instapper X 60 zelfs aardig in de buurt is) kan ik niet wakker van liggen. In tegenstelling tot de "journalisten" die de taal spreken van de ICE producenten.
Als je hem irritant vindt, prima. Je klikt m zo weg op youtube. Zo'n filmpje laat in elk geval zien dat AP in de bebouwde kom niet werkt...

Tot zover mijn poging wat nuance aan te brengen.

disclaimer: ik ken Vincent al 30 jaar, waarvan 5 jaar als werknemer van en 3 jaar geleden door hem in de Tesla "gepraat"
 
  • Informative
Reactions: Vantage
Er is weer een nieuw car-sharing platform: auto aanbod - UberAlles

De Model X van Vincent Everts is te huur, maar ook de Model-X-die-er-uitziet-als-een_porche van Rita Verdonk. En zo nog een paar verassingen....

Heel serieus komt het allemaal niet over, op deze manier. Het zal wel een site in ontwikkeling zijn, maar waarom Twitter je er dan over? Vincent everts on Twitter

View attachment 196236
Ik ben nog steeds in shock over de naam "uberalles"
Het is een initiatief van KAV Autoverhuur die naast autoverhuur, connectcar, witkar met een carsharing platform is gekomen. Zaterdag gelanceerd in Studio Aalsmeer onder het genot van een hapje drankje show en entertainment zoals dat heet. Was er bij en het was een kostelijke avond. De directeur, Hemmie Kerklingh is een rasechte ondernemer die kansen ziet om ook hier marktaandeel te halen naast Snappcar.

Huurders/verhuurders van particuliere auto's kunnen hier voor lage bemiddelingskosten terecht. De synergie gedachte om dit naast je verhuur activiteiten op te starten zie ik wel. Alleen is het platform nog niet helemaal af en zijn deze knullige voorbeelden gepresenteed (veel meer dan dit viel er ook niet te tweeten)

Maar ja, die naam...