Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Pfoe, vandaag voor het eerst zelf groot onderhoud aan de auto moeten plegen na twee en een half jaar, werd gek van de meldingen: :eek::D
- batterij in keyfob vervangen.
- luchtdruk in 1 band te laag (2,6 bar ipv 3,1).

Ik hoop dat ik er weer even tegen kan zo, dat was wel weer genoeg werk aan de auto voor nu. Broekriem even aansnoeren de komende maanden...;)
 
Was aan het kijken naar een Tesla voor een weekendje weg in Limburg.
Dit zijn volgens huren.nl de alternatieven:
 

Attachments

  • IMG_6458.PNG
    IMG_6458.PNG
    194.1 KB · Views: 61
  • Funny
Reactions: ErnstT
Hierbij weer een oproep van Urgenda. Voor de meeste EV is de afsluitdijk te lang . Vandaar deze oproep. Wie wil chaufferen?

Beste Tesla-rijder!
Heel graag wil ik jullie uitnodigen om as zondag (9 oktober) en maandag (10 oktober) mee te toeren met de Urgenda ‘Aansluitdijktour’.
Zie programma:
http://www.urgenda.nl/documents/ProgrammaAansluitdijkTour910oktober201630sept.pdf
We vormen tijdens de tour een stoet van elektrisch, hybride en groen gas vervoer. Wij zouden het fantastisch vinden wanneer jullie kans zien om een dagje mee te toeren en daarbij ook een aantal mensen willen vervoeren.
Mocht u vragen hebben of zich aan willen melden, laat het mij weten op [email protected]
Heel veel dank alvast!
Groet, Annelies Bol van Urgenda 0641252087