Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is wel erg negatief gesteld.

Voor venootschappen 120% afschrijving, ipv max 75%. Verwaarloosbare BIV en rijbelasting. Ik betaalde voor mijn vroegere BMW 7 vroeger € 760 rijbelasting, nu 1/10 of € 76.

Dat in NL 2 maal meer Tesla's worden ingeschreven zal ook wel iets te maken hebben met het feit dat er 17 millioen Nederlanders zijn tegen 10 m Belgen.

Vreemd ! De verkeersbelasting is toch € 0,- geworden !? BIV is sowieso € 0,-
 
Dit gezien? Ik heb 'm aan de gang, werkt prima.


Overigens, sinds ik de Google Home heb, dat zou ook briljant zijn voor in de Model 3. Er wordt steeds gesproken over de HUD, maar hoe mooi zou het zijn dat als je in de auto stapt, hij zegt 'good morning Rutger, there's light traffic to work. Shall I drive?' Als je hoort hoe goed Google Home dit kan, dan zie je direct de link met een auto. 'Tesla, play some soft jazz' :)
 
DFKdYaCXgAAxlcI.jpg
 
Last edited:
We zijn terug van 16 dagen Java ( Indonesië ), een super vakantie gehad, maar het toch moeten stellen zonder elektrisch rijden.
Er is daar duidelijk nog veel werk voor de boeg voor Elon en de zijnen… , er moeten nog heel wat roetwolken weggewerkt worden.

Tot… op een dag, we de store binnen gingen en ik een aantal inventory Tesla's in de smiezen kreeg. :eek:

Bleek dat ze meerdere stockwagens hadden, allemaal Model S'en aan toch wel héél interessante prijs !!

Ze vroegen er Rp 29.990,- voor !! :eek:

Gezien de Model 3 nog niet direct beschikbaar is en het motto is Take Care of Business in a Flash heb ik er, na overleg met moeder de vrouw, meteen 3 gekocht. Dit was een aanbod dat niet te weerstaan was !!

Mijn keuze viel op een zwarte, een grijze en ( nog ) een rode… .

Via Air Freight zijn ze ondertussen al in België aangekomen… . :)

Foto's volgen :cool:
 
We zijn terug van 16 dagen Java ( Indonesië ), een super vakantie gehad, maar het toch moeten stellen zonder elektrisch rijden.
Er is daar duidelijk nog veel werk voor de boeg voor Elon en de zijnen… , er moeten nog heel wat roetwolken weggewerkt worden.

Tot… op een dag, we de store binnen gingen en ik een aantal inventory Tesla's in de smiezen kreeg. :eek:

Bleek dat ze meerdere stockwagens hadden, allemaal Model S'en aan toch wel héél interessante prijs !!

Ze vroegen er Rp 29.990,- voor !! :eek:

Gezien de Model 3 nog niet direct beschikbaar is en het motto is Take Care of Business in a Flash heb ik er, na overleg met moeder de vrouw, meteen 3 gekocht. Dit was een aanbod dat niet te weerstaan was !!

Mijn keuze viel op een zwarte, een grijze en ( nog ) een rode… .

Via Air Freight zijn ze ondertussen al in België aangekomen… . :)

Foto's volgen :cool:
Als je ziet hoe huizen afgezekerd zijn en de instabiliteit van het net wordt het (thuis)laden een de grootste uitdaging daar! Ben benieuwd naar je aankopen