Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Sorry,de auto-corect van m'n Iphone heeft mijn zinsbouw aangepast...ik bedoel "niet-particulier" als in gewone burger die werkt voor een werkgever. (Werknemer)
Sorry, om 1 of andere reden kan ik m'n post niet edit-en.
Misschien zou ik een mezelf een beetje meer duidelijk maken :(

Ik werk op dit moment voor een bedrijf (die mij een bedrijfswagen voorzien) maar ik zou van werk veranderen rond Mei 2018.
Maar dan zal ik geen optie van bedrijfswagen meer hebben bij m'n nieuwe werkgever.
Ik wil niet via bank geld willen lenen voor een wagen omdat er op dit moment al een autolening & nieuwbouwlening op m'n naam staat(die afloopt maart 2018 - wagen is niet van mij. Gewoon een lening onder m'n naam voor m'n vriendin)
Dus vroeg ik mij af of ik gewoon bij Tesla een financieren kan aangaan als gewone burger (werknemer) voor een privé wagen.

Sorry,ik heb niet veel kennis ivm auto kopen en financieel zaken.
 
Van de website van Tesla geplukt: Tesla Leasing is alleen beschikbaar voor zakelijke gebruikers.
Ah...oké. Ik dacht misschien dat ze privé leasen vanuit dit bericht
"We erkennen dat veel Europese autorijders bij voorkeur hun auto’s leasen, persoonlijk of via de zaak, dus daarom bieden we per heden de Tesla Verkoopoptie aan in alle 11 Europese landen waar we Model S verkopen."
Ik had inderdaad uw quote gezien maar enkel op de NL site..vandaar dat ik me afvraag aan de Belgische kant.

Ik zal maar eens goed moeten doorsparen zodat ik eentje kan kopen tegen eind 2018 :eek:

VZW voor autodelen opzetten met je vriendin als wederdienst voor haar autolening.
Hahaha..liever geen vzw of enige vorm van genootschap. Te veel tralala voor mij en m'n bazen.
Also, ik verhuur woningen in buitenland als extra zakgeld (zonder dat regering weet) ;)
 
Nieuwste Tesla op bloemencorso Winterswijk gespot :)
 

Attachments

  • IMG_5821.JPG
    IMG_5821.JPG
    530.8 KB · Views: 59
:D Sorry, M'n nederlands is niet zo goed. Is voor mij nog steeds een moeilijke taal (5 jaar geleden verhuist van China naar België)
LOL,
in principe was de zin juist,
Maar vermits je het openbaar maakt, weet de regering het nu wel, en moet het "wist" zijn.;)
Het was maar om aan te duiden dat je moet opletten wat je in het openbaar op internet schrijft.
 
  • Helpful
Reactions: Moon_BE
Hallo,

is de door Tesla aangeboden financial lease ook mogelijk voor particulieren (België)?
als je die maandelijkse bijdrage +btw telt ipv zonder btw

Ik heb begrepen dat dat in NL in ieder geval niet kan, omdat de aanbieder dan niet zou voldoen aan eisen rondom financiele dienstverlening.... verder niet op ingegaan, want er was voor diegene een andere oplossing mogelijk (niet via Tesla)