Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nou... die beta-optie voor de nieuwe ‘slimmere’ (met verkeer rekeninghoudende) navigatie zet ik maar weer uit. Hij rekent voor alle trips 2 keer zoveel tijd als Google maps dat doet.
947F28CC-0B85-4CD5-A8E3-BF30B5550B5C.jpeg
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Ik zal hem niet inkoppen ;-)
Maar ik kwam aan volgens Google's voorspelling. Die voorspelling in de Tesla is echt weird: als je er bijna bent begint 'ie ineens heel snel terug te lopen.
Is wel een soort omgekeerde Elon Time dan: werkelijke aankomst eerder dan voorspeld! Serieuzer: ik zet ook vaak Waze op naast de Tesla-navigatie, en de Tesla-navigatie zal, op bijvoorbeeld 100 km (zonder filevorming of andere vertragingen), een vijftal minuten 'pessimistischer' zijn dan Waze, en zich inderdaad pas in de laatste kilometers bijstellen. Waze zal anderzijds tijdens diezelfde 100 km soms 1 à 2 minuten meer beginnen aanrekenen, dus die is soms wat optimistisch. Al bij al lijken de verschillen marginaal en doen beide dingen goed hun werk ALS ze dezelfde route aangeven (indien niet, dan zal ik altijd de route die Waze aangeeft volgen).
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Ik schaam me diep, ben overgelopen naar de dark side: vandaag een nieuwe model S besteld, dus de classic wordt na ruim 4,5 jaar trouwe dienst vervangen....
Ik wilde echt niet, maar moest wel vanwege fiscale aspecten. Ik zal de mooie donkerblauwe kleur gaan missen. De ruimte in de frunk, de 22Kw lader, de mogelijkheid om driftend de bocht door te gaan. Het wordt er allemaal niet beter op.
Over de kleur van de nieuwe auto hoefde ik niet lang na te denken: het is 'Deep Blue' geworden (met creme interieur). En de range wordt ook beter, ik krijg nu een 100D.

Excuus (vooral aan die andere classic rijders hier op het forum. Volhouden jongens!)
 
Ik schaam me diep, ben overgelopen naar de dark side: vandaag een nieuwe model S besteld, dus de classic wordt na ruim 4,5 jaar trouwe dienst vervangen....
Ik wilde echt niet, maar moest wel vanwege fiscale aspecten. Ik zal de mooie donkerblauwe kleur gaan missen. De ruimte in de frunk, de 22Kw lader, de mogelijkheid om driftend de bocht door te gaan. Het wordt er allemaal niet beter op.
Over de kleur van de nieuwe auto hoefde ik niet lang na te denken: het is 'Deep Blue' geworden (met creme interieur). En de range wordt ook beter, ik krijg nu een 100D.

Excuus (vooral aan die andere classic rijders hier op het forum. Volhouden jongens!)
Maurice !!! :eek::eek::eek::eek:
Er zijn géén zekerheden meer.:confused:



Toch gefeliciteerd !;)
en euh... die kleur had ik wel kunnen raden.:)
 
  • Funny
Reactions: Carl and gelden
Ik schaam me diep, ben overgelopen naar de dark side: vandaag een nieuwe model S besteld, dus de classic wordt na ruim 4,5 jaar trouwe dienst vervangen....
Ik wilde echt niet, maar moest wel vanwege fiscale aspecten. Ik zal de mooie donkerblauwe kleur gaan missen. De ruimte in de frunk, de 22Kw lader, de mogelijkheid om driftend de bocht door te gaan. Het wordt er allemaal niet beter op.
Over de kleur van de nieuwe auto hoefde ik niet lang na te denken: het is 'Deep Blue' geworden (met creme interieur). En de range wordt ook beter, ik krijg nu een 100D.

Excuus (vooral aan die andere classic rijders hier op het forum. Volhouden jongens!)

Omdenken!

Jij maakt het mogelijk dat iemand tegen een gereduceerde prijs van elektrisch rijden kan gaan genieten in een Tesla Model S Classic!!
 
Ik schaam me diep, ben overgelopen naar de dark side: vandaag een nieuwe model S besteld, dus de classic wordt na ruim 4,5 jaar trouwe dienst vervangen....
Ik wilde echt niet, maar moest wel vanwege fiscale aspecten. Ik zal de mooie donkerblauwe kleur gaan missen. De ruimte in de frunk, de 22Kw lader, de mogelijkheid om driftend de bocht door te gaan. Het wordt er allemaal niet beter op.
Over de kleur van de nieuwe auto hoefde ik niet lang na te denken: het is 'Deep Blue' geworden (met creme interieur). En de range wordt ook beter, ik krijg nu een 100D.

Excuus (vooral aan die andere classic rijders hier op het forum. Volhouden jongens!)
Another one bites the dust...

Maar ik zag ‘m al wel aankomen, M.
Het ligt blijkbaar niet aan jou, maar aan de externe omstandigheden.
Veel plezier ermee, desondanks. Wanneer ‘krijg’ je de nieuwe aanwinst?
 
Ik zal de mooie donkerblauwe kleur gaan missen. De ruimte in de frunk, de 22Kw lader, de mogelijkheid om driftend de bocht door te gaan. Het wordt er allemaal niet beter op.

Ik zou naast de frunk het plein tussen de stoelen ook missen. Moet je ineens alles in vakjes indelen...
 

Attachments

  • B1242BD1-491B-4366-BDF9-5A01FF1795EB.jpeg
    B1242BD1-491B-4366-BDF9-5A01FF1795EB.jpeg
    374.2 KB · Views: 38
  • Like
  • Love
Reactions: FVO and S-19910