Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Met dit weer zat ik vandaag zelfs op 157kw/km. (Geen foto)
Wel vreemde piek gehad
IMG_20180528_164907.jpg
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Deze nacht dit per email gekregen:


Op dinsdag 29 mei, onderhouden wij ons netwerk van 06:00 tot 11:00 uur ‘s ochtends. Wij willen u graag informeren dat de Tesla app dan mogelijk niet werkt. Wij raden Tesla-eigenaren aan de autosleutel bij de hand te houden en niet enkel op de Tesla app te vertrouwen. Excuses voor het ongemak.
 
Deze nacht dit per email gekregen:


Op dinsdag 29 mei, onderhouden wij ons netwerk van 06:00 tot 11:00 uur ‘s ochtends. Wij willen u graag informeren dat de Tesla app dan mogelijk niet werkt. Wij raden Tesla-eigenaren aan de autosleutel bij de hand te houden en niet enkel op de Tesla app te vertrouwen. Excuses voor het ongemak.
Ik denk dat wij die allen hebben....krijg ik hopelijk mijn lootbox weer terug ......:confused:
 

Attachments

  • IMG_2276.jpg
    IMG_2276.jpg
    352.8 KB · Views: 35
  • Funny
Reactions: Maarten
Beste meneer/mevrouw,

Voor mijn studie (Bedrijfskunde aan Fontys Hogeschool) doe ik onderzoek naar diversiteit binnen internationale organisaties. Een opdracht binnen het onderzoek is om een enquête af te nemen bij medewerkers van een internationale organisatie. Ik zou het zeer op prijs stellen als u de onderstaande enquête in zou willen vullen, wanneer u werkzaam bent bij een internationale organisatie.

Diversiteitsmanagement binnen internationale organisaties

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Anne van den Tillaar
 
Beste meneer/mevrouw,

Voor mijn studie (Bedrijfskunde aan Fontys Hogeschool) doe ik onderzoek naar diversiteit binnen internationale organisaties. Een opdracht binnen het onderzoek is om een enquête af te nemen bij medewerkers van een internationale organisatie. Ik zou het zeer op prijs stellen als u de onderstaande enquête in zou willen vullen, wanneer u werkzaam bent bij een internationale organisatie.

Diversiteitsmanagement binnen internationale organisaties

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Anne van den Tillaar
Beste Anne. Lijkt me niet dat dit forum daarvoor is bedoeld. Zeker niet als de enquete niets met Tesla te maken heeft. En het is al helemaal niet gewenst dat je dezelfde post in meerdere threads plaatst....