Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Arrogantie krijgt men standaard bij de wagen.
Of misschien, hoe verberg ik mijn schuldgevoel achter een grote bek façade? Aanval is de beste verdediging.
IMG_8260.JPG
 
Ik heb zo mijn bedenkingen/gevoelens bij de koper als persoon maar wellicht klopt mij gevoel niet.]
Wat kan er mis gaan als hij alles vooraf per bank aan mij betaald heeft en ik het geld binnen heb?
Let op dat als je tegen 0% BTW wil leveren (ICL) dat het transport onderdeel is van de levering. De BTW moet namelijk geheven worden in het land van overdracht. M.A.W. Als je het hier in Nederland overdraagt aan de koper zal er gewoon 21% BTW op de factuur moeten. De koper kan een Nederlands BTW nummer aanvragen en de BTW vervolgens terugvragen. Als jij het transport regelt en betaald (die kosten kan je uiteraard weer doorbelasten) is het een ICL en mag er 0% BTW op de factuur. Uiteraard alleen als er een gecontroleerd BTW nummer op de factuur vermeld wordt. Van die controle bij VIES kan je een rapport uitdraaien die je in de administratie kan opnemen. Zorg tevens voor getekende transportdocumenten.
 
Tesla Third Quarter 2018 Update
 GAAP net income of $312M, non-GAAP net income of $516M
 Operating income of $417M and operating margin of 6.1%
 Free cash flow of $881M supported by operating cash flow of $1.4B
 $3.0B of cash and cash equivalents at Q3-end, increased by $731M in Q3
 Model 3 GAAP and non-GAAP gross margin > 20% in Q3
 Reaffirm expectation of continued GAAP net income and free cash flow in Q4

YESSSSS! :)
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN and Wim S.