Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
  • Like
Reactions: ebullio and HWS
Op zich natuurlijk prima, een OT-discussie die te lang duurt te verplaatsen naar waar die eigenlijk al van begin aan hoort.
Alleen:
- zit je wel in dat draadje, en niet echt waar ineens die 48 posts elders vandaan komen (wtf? whats gebeurd??)
- of omgekeerd; moet je in dat draadje weer gaan opzoeken waar de discussie nu weer zit (terwijl daar vaak ook al een discussie gaande is).

Als daar iets op gefixed zou kunnen worden, fijn.

Wel, dit is mijn kleine forum-hoofdpijn af en toe.

Blij dat ik geen moderater ben, @Right_Said_Fred
Ligt niet aan jou.
Keep up the good job!
 
Last edited:
Op zich natuurlijk prima, een OT-discussie die te lang duurt te verplaatsen naar waar die eigenlijk al van begin aan hoort.
Alleen:
- zit je wel in dat draadje, en niet echt waar ineens die 48 posts elders vandaan komen (wtf? whats gebeurd??)
- of omgekeerd; moet je in dat draadje weer gaan opzoeken waar de discussie nu weer zit (terwijl daar vaak ook al een discussie gaande is).

Als daar iets op gefixed zou kunnen worden, fijn.

Wel, dit is mijn kleine forum-hoofdpijn af en toe.

Blij dat ik geen moderater ben, @Right_Said_Fred
Ligt niet aan jou.
Keep up the good job!

Het lastige bij het verplaatsen van discussies is dat de site het oorspronkelijke tijdstip van de posts aanhoudt. Dus als in het draadje waar de discussie naartoe wordt verplaatst ook een discussie loopt, dan raken die twee discussies verweven. Dat is niet zo'n probleem als er steeds gequote wordt, zodat duidelijk is waarop wordt gereageerd. Maar dat gebeurt niet altijd. En zelfs dan nog kan het verwarrend zijn. Dus ik probeer er terughoudend in te zijn.
 
Suggestie: geef anders in de bestaande thread een waarschuwing, met een suggestie waar de discussie wel verder gevoerd kan worden.
Is vaak genoeg om het afgedwaalde gesprek weer in de juiste richting te krijgen.

Het nadeel daarvan is dat de discussie gesmoord wordt, want die zal niet in een ander draadje worden voortgezet als daar nog geen posts staan.

Maar goed, laten we het modereren niet te veel tot onderwerp van gesprek maken. Zoveel mensen zoveel wensen. Ik probeer een middenweg te vinden.
 
Het nadeel daarvan is dat de discussie gesmoord wordt, want die zal niet in een ander draadje worden voortgezet als daar nog geen posts staan.

Maar goed, laten we het modereren niet te veel tot onderwerp van gesprek maken. Zoveel mensen zoveel wensen. Ik probeer een middenweg te vinden.

En voor mij gaat dat nu beter dan in het begin. :)

Tijd voor een apart moderatie draadje volgens mij.
 
  • Funny
Reactions: job-lek and Michel3
Maar..... Waar blijft de Model S MK2???
Schermafbeelding 2019-01-31 om 10.27.15.png
 
  • Informative
Reactions: job-lek
Niet dus. Verkoopt nog goed genoeg.

Daarvan is al gezegd, een tijdje terug, dat dat niet is te verwachten voor eind 2019/begin 2020.
(mijn persoonlijke verwachting is dat Model Y DC motoren zal hebben en er geen 12 volt batterij meer in zal zitten en nog wat aanpassingen, waaronder uiteraard de nieuwe cellen en dat dat dan gaat uitstralen naar Model S en X)
 
  • Like
Reactions: Michel3
Daarvan is al gezegd, een tijdje terug, dat dat niet is te verwachten voor eind 2019/begin 2020.
(mijn persoonlijke verwachting is dat Model Y DC motoren zal hebben en er geen 12 volt batterij meer in zal zitten en nog wat aanpassingen, waaronder uiteraard de nieuwe cellen en dat dat dan gaat uitstralen naar Model S en X)
Begin 2020! Bueno, dan loopt mijn S uit de bijtelling en is de afweging om hem naar privé te halen een stukje lastiger, wellicht. :)
 
  • Funny
Reactions: Michel3
Vraag!

Als ik de Model S binnen kom gaat bij mij automatisch de itunes spelen van mijn iPhone 6 nadat de telefoon zich verbonden heeft met de Tesla. Er staat dus iets ingesteld als automatische start.

Ik heb alle afstellingen in de auto en in de iPhone nagelopen en kan werkelijk niets vinden om dit uit te zetten.
Laatst nam ik iets op met de dictafoon op de Iphone en nu gaat die opname gelijk starten als ik in de auto kom, zeer irritant.

Het gekke is dat mijn vrouw dezelfde telefoon heeft maar dit probleem niet heeft.

Is er een instelling die ik over het hoofd zie? Kan iemand mij helpen?
 
Dat had ik ook maar dan met automatisch afspelen van muziek vanaf de iPhone. Irriteerde me mateloos en heb het 27/1 op rigoureuze wijze uit kunnen zetten... oh ja dat filmpje moet nog.... .\/
...............................................................................|
...............................................................................|
...............................................................................|
..............................................................................\/
 
  • Funny
Reactions: Michel3 and nico180