Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
na een korte proefrit laatst kan ik zeggen dat de mensen die je meeneemt voor een proefrit niet tevreden zijn met effe op de stoel naast je te zitten
sterker nog als je ze niet zelf laat rijden worden ze ziek in de auto en vinden ze het wel gaaf maar gaan ze hem nooit kopen!! ik heb met meerdere relaties gereden en heb ze allemaal laten rijden ik heb ook nadien gehoord dat het net is als in de efteling, iedereen had een tesla lach en was super, ook met 5 mensen in de auto (alle volwassen kerels) gaat dat ding super snel. de mensen op de achterbank hoor je wel kreunen en steunen als je het pedaal in trapt en helemaal als je de wegligging laat voelen

maar zeer kort dus, bij mij mag iedereen rijden daar is de auto voor gemaakt, maar ik zit er wel naast niemand krijgt mijn tonnetje mee zonder mezelf!

verder heb ik mezelf neergelegd bij de leverdatum als het maar dit jaar is maar ik snap dat peter (een echte tesla fanaat vanaf het begin) het niet zo leuk vind wat tesla doet (ja had i maar een sig moeten bestellen):cool::biggrin::wink::tongue:
 
Voor de mensen die nu al niet meer kunnen slapen omdat het aantal nachtjes slapen bijna even veel is als het aantal graden.....
De eerste melding van een verkeerd geproduceerde Sig (aantal opties vergeten) staat al op het forum van Tesla / Europa....

Het gaat allemaal goed komen,......toch? Als we de sfeer hier maar gezellig houden!
 
oeps, denk dat ik gek zou worden. Nog 3 maanden wachten of accepteren as is, dat zijn niet echt fijne keuzes. Maar hopen dat zijn conformation document de opties ook niet hadden en dat ze dit document volgen, dan komt het allemaal goed (behalve voor deze poor soul dan…)
 
Heeft er al via de app iemand contact kunnen leggen met z'n Model S?
Hij is er nog niet in de Nederlandse App store :(

Heb nog krediet staan in de store, dus wisselen van land gaat niet.

Voor de mensen die nu al niet meer kunnen slapen omdat het aantal nachtjes slapen bijna even veel is als het aantal graden.....
De eerste melding van een verkeerd geproduceerde Sig (aantal opties vergeten) staat al op het forum van Tesla / Europa....

Het gaat allemaal goed komen,......toch? Als we de sfeer hier maar gezellig houden!
Haha, briljant! Zal even een foutje zijn geweest aan het begin van de productielijn. Dat zal er nu wel uit zijn.
 
nieuwe account aanmaken met Hotmail email en hub account aangeven dat je in the us woont (postcode en plaats opzoeken op internet) nu geen tegoed opwaarderen en hub je kunt in de us store (is ook op internet terug te vinden)

maar lees net in de model s gebruiksaanwijzing dat je het ook in de auto moet aanzetten als je dit wil gebruiken dus jongens blijf proberen maar doet het niet voorlopig
 
nieuwe account aanmaken met Hotmail email en hub account aangeven dat je in the us woont (postcode en plaats opzoeken op internet) nu geen tegoed opwaarderen en hub je kunt in de us store (is ook op internet terug te vinden)

maar lees net in de model s gebruiksaanwijzing dat je het ook in de auto moet aanzetten als je dit wil gebruiken dus jongens blijf proberen maar doet het niet voorlopig

Ik heb de app uit de Amerikaanse store, dat verhaal klopt. Het gaat erom als je nu via de app ( gekoppeld aan MyTesla) probeert je auto te benaderen dan krijg je de melding dat je auto nog niet klaar is.

Als je auto WEL klaar is krijg je een andere melding namelijk om de koppeling tussen je Iphone en je auto goed te keuren.
Ik vraag mij dus af of iemand die laatste melding voor de goedkeuring van de koppeling al heeft gehad. Mijn auto schijnt al een week klaar te zijn maar tot op heden is het niet gelukt.
 
Die fabrieks filmpjes vind ik idd fantastisch.

Een testrit.. tja raar maar waar.. Heb ik nog steeds niet gedaan.
Moet vrij pakken van me werk en dat wil niet echt lukken EN (ik ken mijzelf), heb ik geen geduld meer totdat de auto komt.

Er is nog geen enkel filmpje te vinden die MS een slechte review geeft, of waarvan ze zeggen matig/slech rijcomfort. Dus maak ik me ook totaal geen zorgen.

Martinve,

je hebt gelijk. beter geen proefrit, dan weet je nog niet goed wat je mist... het wachten wordt na een proefrit zoveeeel langer.

- - - Updated - - -

In the usa kunnen ze voice command liedjes opzoeken. Ik kan hier niets van vinden in de manual. Kijk ik erlangs of is eu nog niet zover ?


als ik het goed heb : dat is via slacker, webradio - voorlopig enkel in de VS beschikbaar.
In Belgie kennen we de geldwolven van Sabam, die proberen overal geld uit te kloppen -onder het mom van auteursrechten, terwijl de auteurs niks zien- -- die laten zoiets niet toe.
In NL moet je Buma/Stemra betalen, denk ik.


- - - Updated - - -

Heeft er al via de app iemand contact kunnen leggen met z'n Model S?

nope. heb wel de app (android), maar 'your vehicle may not be ready'
 
Ik heb de app uit de Amerikaanse store, dat verhaal klopt. Het gaat erom als je nu via de app ( gekoppeld aan MyTesla) probeert je auto te benaderen dan krijg je de melding dat je auto nog niet klaar is.

Als je auto WEL klaar is krijg je een andere melding namelijk om de koppeling tussen je Iphone en je auto goed te keuren.
Ik vraag mij dus af of iemand die laatste melding voor de goedkeuring van de koppeling al heeft gehad. Mijn auto schijnt al een week klaar te zijn maar tot op heden is het niet gelukt.

Mijn auto is met zekerheid klaar en op de boot, maar de app geeft nog steeds melding dat de auto nog niet klaar is.
Ik denk dat we pas de andere status krijgen als Tilburg klaar is en er een europeese SIM in de auto zit.
 
Ik denk dat we pas de andere status krijgen als Tilburg klaar is en er een europeese SIM in de auto zit.

Daar had ik nog niet aan gedacht. Dan ga ik er maar van uit dat alles onder controle is bij Tesla en dat mijn auto over 5 weken voor de deur staat.

... vooral niet te veel nadenken wat er nog fout kan gaan en vertrouwen hebben......
 
Ik ben blij dat ze al die Sigs hebben om alles even te oefenen, door te nemen, lekker in te regelen en de hiccups eruit te halen voor de EU-afleveringen :biggrin:

ps. Zonder gekheid - wat vet dat jullie S'en nu bijna lettelijk in zicht zijn.
Flesje prik voor degene die het eerst een foto van zijn S hier neerzet!
 
Ik ben blij dat ze al die Sigs hebben om alles even te oefenen, door te nemen, lekker in te regelen en de hiccups eruit te halen voor de EU-afleveringen :biggrin:

ps. Zonder gekheid - wat vet dat jullie S'en nu bijna lettelijk in zicht zijn.
Flesje prik voor degene die het eerst een foto van zijn S hier neerzet!
Bij het inschepen aan de oostkust kan ik best even een foto van de mijne laten nemen. Zal wel even zoeken zijn naar de juiste VIN. :smile:
 
Ha Martijn, waar is da feestje ? Ik kom !!:wink:
Dat was gisteravond grotendeels in België, op weg naar het Franse land.
De volgende keer (feb.'14) moet in d model S gebeuren, slechts een paar laad-issues op te lossen to really get there :eek:

- - - Updated - - -

Dit bedoel ik. Drie weken later bestellen en als hij mazzel heeft nog eerder zijn S krijgen dan ik...
Mij lijkt dat ik redelijk qua volgorde aan de beurt kom (op basis van een antwoord, niks hards). Dus het is eerder wat pech weg voor jou dan mazzel voor mij. Maar je vraagtekens begrijp ik zeer zeker. Antwoord zal je hier niet vinden, zal idd van Tesla moeten komen. Over een paar maanden is dit vergeten, en rijden we allemaal vrolijk rond !