Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zeg Belgische Vrienden, jullie doen toch ook wel mee op 21 september? LAUNCH PARTY in Waalwijk, om de hoek voor jullie!

Welcome to Google Docs

Locatie is perfect :wink:

- - - Updated - - -

Voor iedereen die aangekeken wordt op zijn Tesla forum tijdsbesteding: neem Tapatalk!
Dan kan je ook via IPad / iPhone / android apparaat deelnemen!


olie op het vuur...

- - - Updated - - -

No way, allereerst omdat dit een grenzenloze milieulobby is. Ten tweede omdat ik mijn MS een week heb. En ongeneerd stroom ga verbrassen en dat gaat niet in een optocht van Priussen en ander zogenaamd milieuvriendelijk vervoer.


ook niet echt 'groen' hé, zomaar wat energie verspillen in een optocht...


ScreenShot046.jpg

In de VS gaat het nog altijd snel... Ik gun het hen wel, maar...
 
Last edited:
@Allemaal

Geloof het of niet maar de kans bestaat dat ik er de 21ste niet bij ben… :eek::crying:

Begin van dit hockeyseizoen afgesproken dat ik teammanager van B1 ben, team van mij oudste zoon. Speelschema nog niet helemaal gevuld. OP DIT MOMENT staat er voor de 21ste geen (oefen)wedstrijd op het programma. Komt die er wel dan ben ik er niet. Weekeind erna moet ik nl. ook al afhaken vanwege een race op Monza.

Het is toch ongelofelijk… to be continued…

!@#$#$#%%#!@!#!$!$!!!!!!!!!:cursing:
 
Last edited:
Was afgelopen week beetje bevreesd dat er iets mis was met mijn auto. Zou in juli van de band rollen maar nog steeds niet "gecleared" voor verzending. Blij dat net status is gewijzigd naar Your Model S Signature is being prepared for pickup or delivery.

Zou 18 september dan echt nog mogelijk zijn? Laadpaal en -kabel (dankzij LuckyLuke) zijn er klaar voor. En ik ook ;-)
 
trachtte dit net ook te posten maar kennelijk is de censuur goed ...<g>

ik zou ook denken - liever later en meer zielen, dus bijv. laat Okt of Nov

Als TMC iets wil doen op een ander moment, prima, maar ons feestje is met dit stel idioten en (en dat lukt vast ook niet zo snel) onze MSen...

JMFC

PJH
 
Zeg Belgische Vrienden, jullie doen toch ook wel mee op 21 september? LAUNCH PARTY in Waalwijk, om de hoek voor jullie!

Welcome to Google Docs

Dag Wiebe en allen, 21 september zit ik vol in hoogseizoen voor oogst aardappeltjes, waarvan ik gerust wat kilo's voor Belgische frietjes op de LAUNCH PARTY wil sponsoren. Maar 21 sep zal niet lukken, tenzij het enorm aan het regenen is...

Vandaag wel super nieuws gekregen, mijn S staat nu op een schip in Rotterdam in de haven, maandag zou ze in Tilburg moeten staan. Levering volgende week zou dus best kunnen, ik kan nu al niet meer slapen van de stress ;-)
 
Vandaag wel super nieuws gekregen, mijn S staat nu op een schip in Rotterdam in de haven, maandag zou ze in Tilburg moeten staan. Levering volgende week zou dus best kunnen, ik kan nu al niet meer slapen van de stress ;-)

Super !!!

- - - Updated - - -

Wiebe ( et al ),
Moeten we het wellicht niet een maandje of zes weken opschuiven? Zodat er twee keer zoveel mensen bij kunnen zijn en vijf keer zo veel S-en.
Het gaat al niet meer om de eerste levering nu, dus laten we er de eerste Tesla BeNeLux meeting van maken.

andere mogelijkheid : op 21.09 "generale repetitie" voor de early birds.
De laatkomers organiseren in november de Big Event.


Edit : bij nader inzien : als we dan een tweede party houden, dan kunnen we die misschien beter houden in december, januari (eind jan ...), als alle huidige forumleden hun auto hebben.
In Nov lopen we nog het risico dat sommigen knarsetandend wachten op hun auto.

Nadat onze NL-vrienden de lead genomen hebben voor gen-I, lukt het mij logisch dat de Belgen voor gen-II het initiatief nemen.

Bij deze een eerste voorzet : za. 14 december - in Bocholt, Belgisch Limburg.
 
Last edited:
Wiebe ( et al ),
Moeten we het wellicht niet een maandje of zes weken opschuiven? Zodat er twee keer zoveel mensen bij kunnen zijn en vijf keer zo veel S-en.
Het gaat al niet meer om de eerste levering nu, dus laten we er de eerste Tesla BeNeLux meeting van maken.

Helemaal mee eens, ik voel mij zo lullig als ik nog aan moet komen rijden met mijn opel en dan al die mooie S'en zie staan...

Met vriendelijke groet,

Daniel

- - - Updated - - -

Daar ga ik natuurlijk niet in meerijden 

En dat kan ik dan weer begrijpen!
 
Allen,

Zoals je ziet, zoveel mensen zoveel meningen. En qua datum doe je het nooit goed, er kan altijd iemand niet en er is altijd iemand die nog nét niet z'n MS geleverd heeft gekregen. En het was oorspronkelijk bedoeld - als geintje met serieuze ondertoon - bij de eerste levering(en). Dat geintje wordt serieus en het blijft een launch party. Dus gewoon de 21e.

Andere meetings en feestjes: super, ik zal er zijn als ik kan!
 
No way, allereerst omdat dit een grenzenloze milieulobby is. Ten tweede omdat ik mijn MS een week heb. En ongeneerd stroom ga verbrassen en dat gaat niet in een optocht van Priussen en ander zogenaamd milieuvriendelijk vervoer.

Ik trek mijn geitenwollen sokken dan ook aan die dag! Gelukkig heb ik twee weken daarvoor nog een rally in mijn katalysatorloze, loodhoudende (nou ja, loodvervangerhoudende) benzineslurpende 50 jaar oude cabrio, zodat alles weer enigszins in evenwicht is.

Met vriendelijke groet,

Daniel
 
@Allemaal

Geloof het of niet maar de kans bestaat dat ik er de 21ste niet bij ben… :eek::crying:

Begin van dit hockeyseizoen afgesproken dat ik teammanager van B1 ben, team van mij oudste zoon. Speelschema nog niet helemaal gevuld. OP DIT MOMENT staat er voor de 21ste geen (oefen)wedstrijd op het programma. Komt die er wel dan ben ik er niet. Weekeind erna moet ik nl. ook al afhaken vanwege een race op Monza.

Het is toch ongelofelijk… to be continued…

!@#$#$#%%#!@!#!$!$!!!!!!!!!:cursing:

Het heet toch teamMANAGER. Manage dan maar dat er die dag geen wedstrijd is. ;)