Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
its-a-beautiful-day.jpg
 
Hoe laat gaan de meeste naar Tilburg die NIET hun auto op hoeven halen. Ik zat te denken aan 11.30 - 12.00 uur. Zou er dan al iets te zien zijn? Ik wil geen uur hoeven wachten, maar als je te laat komt is dat ook zo wat....

Om 10.30 worden de eigenaars verwacht (tenminste een). Die krijgen eerst uitleg. Dus de door jou genoemde tijd lijkt me een goede gok. (Toch ga ik al eerder, dan maar wachten).
Jammer dat we elkaar daar niet herkennen. Bel me evt: mobiel 2053 1202
 
View attachment 28858

Wil het feestje vandaag niet verpesten... Maar bijgaand artikeltje uit de Volkskrant van vanochtend.. Beetje niveau niet-geïnformeerde-azijnpisser...
Juist, mooi artikel...

Waarom negeert IEDEREEN altijd maar dat benzine niet uit de kraan komt, maar dat het eerst ruwe olie is die we oppompen, in een schip stoppen, gaan kraken, in een vrachtwagen stoppen en daarna in je auto stoppen.

En een ICE die 90% rendement haalt? Nou, ik denk het niet.
 
Vanochtend goed nieuws gekregen! De Tesla wordt geleverd in de week van 16 september. Gaat toch allemaal redelijk snel! Heeft iemand al ervaring met een oplaadpas, hoe dat werkt etc? Ikzelf heb er nu één van EVBOX, ik heb hier een abonnement opgezet van 7,50 permaand. Daarnaast heb ik zelf nog een oplaadpaal van EVBOX.
 
Toch wel bijzonder dat volgens Tesla er onderhoud moet plaatsvinden iedere 20.000km of ieder jaar en dat als je 50.000km/jaar rijdt met service contract je maar pas na 50.000km hoeft te komen?? Waarom een contract afsluiten als de bandenwissel/uitlijnen er ook niet bij in zit. Indien je wel iedere 20.000km komt moet je dan 700€ aftikken?
Ben erg benieuwd hoe Tesla dit oplost.

Wat mij nog het meest bevreemd is de frequentie. Met mijn huidige 3 jaar oude, maar olie zuipende Audi volstaat een servicebeurt om de 30.000 km. En straks met mijn onderhoudsvrije Model S is ieder 20.000 km een servicebeurt nodig?

- - - Updated - - -

Moet vandaag toevallig in Rijen zijn en dan op weg naar Den Bosch kom ik letterlijk voor de deur langs. Helaas pas in de loop van de middag. Benieuwd of er dan nog iets te zien is.

Blauwe A5 Sportback, blauw pak..
 
BMW 5 Touring, grijs pak, kaal, haar dat er nog zit is grijs en verschrikkelijk balend omdat ik achter een bureau zit in Amsterdam Zuid-Oost en deze berichten eigenlijk vandaag niet wil lezen...
Maar iedereen die er vandaag bij is, en vooral de happy few die hun dochter vandaag in handen krijgen, heel veel plezier!
 
Zucht.
Heeft die Peter De Waard de rekening al eens gemaakt?Volgens mij niet! Kijk, van dat soort gasten die ongefundeerd populisme verspreiden wordt ik dus moe he. (en het is nog maar 8u45 :wink:)

Ongeloofelijk dat er nog zulke flapdrollen rondlopen. Mensen die zich er gemakkelijk vanaf maken zonder goed voorwerk te doen bij hun werk zijn er voldoende, maar mafkezen die dat in de krant durven zetten zijn er blijkbaar nog steeds. Leve de media en de ongefundeerde mening...