Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Beste members,
Hier nog een P85+ met ETA begin december. Donkergrijs en zwart interieur met carbon accenten, net als m'n huidige benzine slurper (voor ritjes boven de 210 km/h).
Model S afgetopt met de donkergrijze velgen én de beruchte spoiler.
Ik volg alle posts hier met interesse, goede info en zeker ook leuk om te lezen!
 
Beste members,
Hier nog een P85+ met ETA begin december. Donkergrijs en zwart interieur met carbon accenten, net als m'n huidige benzine slurper (voor ritjes boven de 210 km/h).
Model S afgetopt met de donkergrijze velgen én de beruchte spoiler.
Ik volg alle posts hier met interesse, goede info en zeker ook leuk om te lezen!
Welkom!
Ik sta ook rond die tijd gepland. wat is je reserveringsnr?
De google docs van dit forum al ingevuld?
 
@SofaSogo: Financial of operational lease? Zelfs een VIN nummer heb ik nooit gekregen. Ik heb een reserveringsnummer (RN305405) iets dat Athlon een "sequence number" noemde: 123. Weet iemand wat dat laatste nummer is? Ik zie op het forum hier vaak een driecijferig nummer gebruikt worden, zijn dat de laatste cijfers van het RN nummer, of is dat misschien dat sequence number?

Ik heb een gedeelte m.b.v. financial lease gefinancieerd. Wordt wel zelf eigenaar i.v.m. MIA/KIA/Vamil. Anders te grote aanslag op de liquiditeiten in 1 jaar ;-) Heb het geregeld via Leasebijtellingvrij. Die zijn slim geweest (en hebben risico durven nemen); hebben begin dit jaar 50 reserveringen gedaan. Kregen er onlangs nog een paar bij omdat de productie aantallen groter zijn dan verwacht. Heb moeten betalen om een reservering met leveringsgarantie voor 2013 te krijgen maar dat vind ik 100% goed besteed geld, je zal hem maar op 2 januari 2014 op kenteken krijgen... Het EV-centrum http://www.ev-centrum.nl/ blijkt een rol te spelen bij de bestellingen/distributie voor leasemaatschappijen (i.i.g. in mijn geval). Wachten is nu dat zij de aanvullende gegevens verstrekken opdat ik zelf in 'Mijn Tesla' zie dat ik uberhaupt besteld heb.

Is er trouwens iemand die kan bevestigen dat je rond de 11-12 wkn na verkrijgen VIN nummer in de NL situatie de aflevering kan verwachten? Toch wel onhandig als je niet zelf op je pagina mag.
 
Pfff, word gek van MyTesla. De auto die 10 sep wordt geleverd is nu ineens weer "in production"...

@Rsvarthur, dat is super nieuws! De mijne deed net hetzelfde en 5 dagen daarna kreeg ik de sleutels! Denk dat mijn wagen 4 weken ongeveer in preparing for pickup and delivery stond, daarna opeens in production (denk als hij in Tilburg toegekomen was) en dan dadelijk naar delivered.
 
aqabyqyt.jpg

Via Twitter. Nieuwe aero wielen, 3% efficiënter.
 
Ik heb een gedeelte m.b.v. financial lease gefinancieerd. Wordt wel zelf eigenaar i.v.m. MIA/KIA/Vamil. Anders te grote aanslag op de liquiditeiten in 1 jaar ;-) Heb het geregeld via Leasebijtellingvrij. Die zijn slim geweest (en hebben risico durven nemen); hebben begin dit jaar 50 reserveringen gedaan. Kregen er onlangs nog een paar bij omdat de productie aantallen groter zijn dan verwacht. Heb moeten betalen om een reservering met leveringsgarantie voor 2013 te krijgen maar dat vind ik 100% goed besteed geld, je zal hem maar op 2 januari 2014 op kenteken krijgen... Het EV-centrum http://www.ev-centrum.nl/ blijkt een rol te spelen bij de bestellingen/distributie voor leasemaatschappijen (i.i.g. in mijn geval). Wachten is nu dat zij de aanvullende gegevens verstrekken opdat ik zelf in 'Mijn Tesla' zie dat ik uberhaupt besteld heb.

Is er trouwens iemand die kan bevestigen dat je rond de 11-12 wkn na verkrijgen VIN nummer in de NL situatie de aflevering kan verwachten? Toch wel onhandig als je niet zelf op je pagina mag.
Athlon had vorig jaar 150 Tesla's besteld, ik ben november vorig jaar begonnen met het offertetraject met hen. Toen waren de nederlandse prijzen nog niet eens bekend. Lijkt erop dat het op de kop af een jaar wachten gaat worden voordat ik er uiteindelijk in weg mag rijden :)
 
Beste members,
Hier nog een P85+ met ETA begin december. Donkergrijs en zwart interieur met carbon accenten, net als m'n huidige benzine slurper (voor ritjes boven de 210 km/h).
Model S afgetopt met de donkergrijze velgen én de beruchte spoiler.
Ik volg alle posts hier met interesse, goede info en zeker ook leuk om te lezen!

Welkom. De derde Amsterdammer pas als ik goed heb geteld. Was al bang dat ik 's ochtends de enige op de ring zou zijn.
 
waarom laat je hem waxen? Was hij niet "shiny" genoeg?:wink:

Sorry voor late reply, wat druk gehad van de week, en weer zoveel post, heb zelfs Frank zijn 7000 nog niet kunnen zien.
Anyway

Er zaten wat strepen in de wagen van een soort bescherm folie, te zien op koffer en vooraan en de linker achterkant.
Links zaten er om de 5 cm ongeveer lijntjes in, waarschijnlijk van de folie er af te trekken in beetjes, zo wat laten schokken.
Die heb ik eruit laten polieren en dan hebben we beslist om de wagen een beschermlaag te geven. Het is de eerste keer dat ik zoveel uitgeef aan een wagen en wil graag zo goed mogelijk beschermen.

Hij is nu inderdaad lekker shiny :)
 
Je hebt een punt hoor Wido, en je kan er verder mee gaan als je wilt. Vraag aan the New motion vanwaar zij jou gegevens hebben? Als ze Tesla antwoorden vraag dan aan Tesla op welke basis zij jouw gegevens hebben doorgestuurd. Als je niet op een opt-in checkbox geklikt hebt waar bijstond dat Tesla jouw gegevens mag doorgeven aan een derde partij kunnen ze daarmee in de problemen komen. Maar de vraag is hoever wil je daarin gaan?
Bij mij was de eerste zin : hallo hier met *** van the new motion, ik bel u op NAMENS tesla ...