Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
De enige overeenkomst tussen Nikola Tesla en het bedrijf Tesla is de naam. Nikola heeft hoegenaamd niets met het bedrijf Tesla te maken. Ja, zijn leven en werk is interessant, maar er wordt in films heel veel bij bedacht. Zie ook de documentaire die op NGC of Discovery heeft gespeeld. Er is niet veel over het werk bekend gemaakt en verdwenen in de geheime archieven van deze en gene partij.
 
supercharger ROUEN. Voor zij die nog in/naar/door Frankrijk rijden: Onlangs stond ik bij de supercharger in ROUEN. Niet alleen moest ik daar 40 minuten wachten om te kunnen laden maar het bijliggende hotel was omgetoverd tot een COVID 19 hersteloord. Niets mis mee maar als je met je kinderen daar even wilt chillen en een sanitaire stop maken, rijd ik de volgende keer even door naar de volgende SuC.
 
supercharger ROUEN. Voor zij die nog in/naar/door Frankrijk rijden: Onlangs stond ik bij de supercharger in ROUEN. Niet alleen moest ik daar 40 minuten wachten om te kunnen laden maar het bijliggende hotel was omgetoverd tot een COVID 19 hersteloord. Niets mis mee maar als je met je kinderen daar even wilt chillen en een sanitaire stop maken, rijd ik de volgende keer even door naar de volgende SuC.
Net hetzelfde wat men met VdV Stein-Urmond had gedaan hoor :)
 
supercharger ROUEN. Voor zij die nog in/naar/door Frankrijk rijden: Onlangs stond ik bij de supercharger in ROUEN. Niet alleen moest ik daar 40 minuten wachten om te kunnen laden maar het bijliggende hotel was omgetoverd tot een COVID 19 hersteloord. Niets mis mee maar als je met je kinderen daar even wilt chillen en een sanitaire stop maken, rijd ik de volgende keer even door naar de volgende SuC.
Ik wil met mijn vrouw in september nog naar Frankrijk. Ik hou deze stop die ik gepland heb dan in de gaten. Liever dan langer laden bij Amiens dan in Rouen als dit dan nog de condities zijn.
 
Daar zijn vziw geen patienten geweest, het was alleen voorbereid. Bovendien kon je de lobby niet in.

toen wij er stonden te wachten arriveerden er meerder ambu's. geen idee of er patienten inlagen, want ze reden naar de tent aan de zijkant. en ja voor de lobby draaiden we om. Hoe dan ook geen ideale situatie zeker niet met als je met kinderen staat die naar het toilet moeten en of zelf moet. Maar laat ieder dat zelf bepalen. ik had Rouen even over geslagen als ik het wist...
 
Dat is snel gegaan, zat afgelopen week zijn laatste filmpje al met kromme tenen te bekijken. Vond de combi rommelige garage en grote deskundigheid qua EV's (en energieopslag) altijd wat bijzonder. En ondanks de lengte altijd interessant, zijn filmpjes.. RIP Jack!
 
NB Voor hen die Jack niet kennen: enige tijd geleden maakte hij (na vele filmpjes waarin hij wat rochelend en altijd met een grote katoenen zakdoek in de hand acteerde) bekend dat hij aan longkanker leed en "opgegeven" was. Hij hoopte nog een tijdje te mogen publiceren. Ik dacht daarna nog twee video's, waarvan 1 erg lang, gezien te hebben. Als je ook naar Sandy Munro kijkt zul je 'm wel kennen
 
NB Voor hen die Jack niet kennen: enige tijd geleden maakte hij (na vele filmpjes waarin hij wat rochelend en altijd met een grote katoenen zakdoek in de hand acteerde) bekend dat hij aan longkanker leed en "opgegeven" was. Hij hoopte nog een tijdje te mogen publiceren. Ik dacht daarna nog twee video's, waarvan 1 erg lang, gezien te hebben. Als je ook naar Sandy Munro kijkt zul je 'm wel kennen
ik speelde zijn filmpjes altijd op 1,25 snelheid, dan klonken ze normaal.
RIP Jack
 
  • Funny
Reactions: SpeedyEddy
Gentlemen twee vragen: waar is mijn entertainment gebleven? Ik kan onder de Tesla T de afbeelding van de auto niet meer omlaag swipe. Geen Ludicrous sterren meer, geen YouTube meer etc.
Tweede vraag: ik heb gisteren voor de tweede keer in twee jaar Ludicrous Plus mode ingeschakeld voor een demo ritje. Geen transparante afbeelding van de auto en geen power-stats meer zoals ik de eerste keer zag.
Anyone? Anyone?
EA656B64-0E33-4E34-967A-C60FC1D3ECA3.jpeg
 
Bij M3 is dit bij een update opeens niet meer beschikbaar onder de Tesla T maar via menu onder "entertainment"

In de MS dus niet, net nog ff gechecked voor de zekerheid.
Entertainment is echt foetsie, helemaal verdwenen.
Ik snap er helemaal niets van. Vannacht nog een software update gehad én een scherm-reset gedaan.
Nothing works...
 
  • Disagree
Reactions: PatjeHoff