Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nog 24!
OK, sorry, ik zal niet zo doorgaan.
Bizar idee om hem in juni 2012 besteld en aanbetaald te hebben, vervolgens elke dag als een dwangneuroot dit forum te volgen en dat ik nu dan 24 uur verwijderd ben van het ophalen van datgene waar het al die tijd om gaat.

Zijn er overigens nog sektegenoten morgen om 10:00 in Amsterdam?
 
Nog 24!
OK, sorry, ik zal niet zo doorgaan.
Bizar idee om hem in juni 2012 besteld en aanbetaald te hebben, vervolgens elke dag als een dwangneuroot dit forum te volgen en dat ik nu dan 24 uur verwijderd ben van het ophalen van datgene waar het al die tijd om gaat.

Zijn er overigens nog sektegenoten morgen om 10:00 in Amsterdam?

Nee niet maar wil je alle plezier brengen en even meekijken in Amsterdam:scared: (ben de man van Janneke even voor de duidelijkheid)
 
Nee niet maar wil je alle plezier brengen en even meekijken in Amsterdam:scared: (ben de man van Janneke even voor de duidelijkheid)
Ik heb Janneke inderdaad gesproken in Waalwijk destijds.
Bedankt voor je aanbod, maar ik ga al met een aardige delegatie en heb al een forumgenoot geregeld om te helpen bij de kwaliteitscheck.
Moeten jullie nog lang wachten? MIjn agenda is bomvol de komende weken, maar er is vast een keer een gaatje te vinden als jullie nog een keer willen kijken voor die tijd hoor.
 
Ik heb Janneke inderdaad gesproken in Waalwijk destijds.
Bedankt voor je aanbod, maar ik ga al met een aardige delegatie en heb al een forumgenoot geregeld om te helpen bij de kwaliteitscheck.
Moeten jullie nog lang wachten? MIjn agenda is bomvol de komende weken, maar er is vast een keer een gaatje te vinden als jullie nog een keer willen kijken voor die tijd hoor.

Geen punt, tja het wachten wij mogen niet klagen maar het wordt wel steeds lastiger kijk er zo naar uit. Waarschijnlijk na de Sinterklaas, heb net een mail gekregen dat DS contact met ons opneemt. Ben al wel lekker elektrakabel aan het bestellen om wat te klussen, zo wordt het wat dragelijker. Succes en ja mag altijd even komen showen in Oostzaan. Veel plezier morgen en sterkte voor vandaag:biggrin:
 
ik stuur zo ff wat fotos van gister allereerst: Hij rijdt trouwens TOP. Gister de aflevering was ook goed, eerst een bakkie koffie daarna even de wagen doorgenomen. Helaas bleekt de bluetooth kapot en kon dat niet 1 2 3 opgelost worden. Voor de rest was alles in orde, sterker nog. Ik heb het gevoel dat er opties opzitten die we niet besteld hadden. Bijvoorbeeld muziekboxen in de kofferbak? zit dit er standaard in? Verlichting in de handgrepen buiten? Mijn maakt het in ieder geval niet uit:smile:
 
Dat brandje in Fremont doet rare dingen met de MS
IMG_0597.JPG