You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kijk eens hier : Thuisladen en zakelijk verrekenenzonnepanelen op de zaak? heeft iemand hier zonnepanelen op de zaak? Uiteraard een en ander gelezen op internet maar toch wat specifieke vragen. vooral over het reken model, wanneer is het aantrekkelijk. Met 2 Tesla's ( die nu weliswaar stil veel staan, maar straks hopelijk samen wel weer 40/50k kms rijden). Alle info en doorverwijzingen zijn uiteraard welkom...
zonnepanelen op de zaak? heeft iemand hier zonnepanelen op de zaak? Uiteraard een en ander gelezen op internet maar toch wat specifieke vragen. vooral over het reken model, wanneer is het aantrekkelijk. Met 2 Tesla's ( die nu weliswaar stil veel staan, maar straks hopelijk samen wel weer 40/50k kms rijden). Alle info en doorverwijzingen zijn uiteraard welkom...
Auto zelfs gekanteld? Heftig!Dit gebeurt dus wanneer je wat al te gemakkelijk met auto steering gaat rijden. Wegwerkzaamheden in Duitsland. De zwarte panter was aan het voorliggende auto volgen in plaats van de lijnen. Bij zo’n smalle rijstrook kijk ik automatisch in de buitenspiegels om te kijken of het past. Dit was heel krap links dus keek meteen naar voren en zag dat de sensoren links en rechts niets aangaven. En ja hoor het krassende geluid :-(
Volgende keer niet meer zo slordig rijden. View attachment 593859View attachment 593860
Autosteer tijdens werkzaamheden vertrouw ik voor 60%. Meer nog, ik duik in Duitsland vaak in het linkervak bij wegenwerken net omdat autosteer me tussen de lijntjes houdt. Het is enkel zweten als er plots geen lijntjes meer zijn en er rechts van je nog een trekker-oplegger rijdt.Vervelend, maar autosteer tijdens wegwerkzaamheden??
Autosteer heeft mij weleens gered. Na de pylonen stond er in de middenberm een grauw betonnen muurtje. Ik schrok van de beweging die de auto naar rechts maakte, en pas toen zag ik het muurtje in het donker. 60% vindt ik dus wel wat weinig.Autosteer tijdens werkzaamheden vertrouw ik voor 60%. Meer nog, ik duik in Duitsland vaak in het linkervak bij wegenwerken net omdat autosteer me tussen de lijntjes houdt. Het is enkel zweten als er plots geen lijntjes meer zijn en er rechts van je nog een trekker-oplegger rijdt.
Ben juist blij bij wegwerkzaamheden met een actieve autosteer. De auto ziet de tijdelijke lijnen goed. Wel wil de auto soms opeens de afslag nemen bij een overvloed van lijnen. Laat de auto dus graag zelf rijden en kan mijn aandacht richten op het controleren van de spiegels en het gedrag van de auto zelf.Vervelend, maar autosteer tijdens wegwerkzaamheden??
Omdat ik achteruit parkeren veel makkelijker vind, zou ik zeggen aan de achterzijde van de auto.Goede vraag: wat is de beste locatie voor het stekker klepje?
Het oplaadpunt van elektrische auto's zit nu overal, maar is neusladen niet de beste optie?