Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla heeft de zaak rechtgezet, prima geregeld door Machiel (sevice center A'dam ZO), vervangend vervoer is nu geregeld (bmw 116i limited edition).
Het is wel zo dat je zonder service pakket in principe geen recht hebt op vervangend vervoer, wel is het zo dat er standaard altijd vervangend vervoer zou worden geregeld waarbij dan later bekeken wordt of je daar een rekening voor krijgt, hangt af van situatie (coulance in mijn geval).
Anwb is blijkbaar nog in training en niet iedereen die de Tesla Road side assistance doet is al getraind, dus dat verklaard de onbekendheid met het merk van diegene die ik aan de lijn had. Daarnaast zullen we telkens minder met Anwb te maken hebben, vanaf januari zal de telefoon tot 22:00 door Tesla zelf zal worden bemand, het doel is om op termijn 24/7 direkt bereikbaar te zijn maar dat gaat nog even duren. Dat gaat de service vast ten goede komen!
Nu in afwachting van de diagnose, ze gaan ook meteen de achterklep eens goed afstellen, die zorgde voor verschil in luchtdruk bij rijden op oneffen wegen, net of je je raam open hebt staan.
@robbie_s heb je nog contact gehad met Tesla?

Hi Ruben,
nee ik heb niet meer gebeld vandaag, had het een beetje te druk. De melding was ook weg vanmorgen en heb verder geen problemen gehad. Auto staat nu weer te laden.
Was eigenlijk wel van plan om nog even contact op te nemen, wil graag weten hoe het laden van de 12V accu werkt. En hoe je kan voorkomen dat ie leeg raakt. En wat te doen als ik de melding weer krijg. Als ik meer weet zal ik het gelijk posten.
 
Johe gossee, vanmiddag mijn MC red opgehaald en de eerste 150 km zitten er voorzichtig op. Achteruit de garage in was ff spannend maar went snel. Mijn DS heette Matt en zei dat ze met 5 man per persoon per dag 5 afleveringen deden. Vanmiddag zaten boven op kantoor te Tilburg de mensen die het service Den Haag team gaan vormen, ze kregen instructies dus die kunnen ook aan de slag binnenkort. Rubber matten uitverkocht, komen einde volgende week weer binnen. De superchargers worden door Tesla USA people in Europa begeleid. Zwart en grijs worden in NL relatief veel verkocht zei hij ivm verzekering, wit en rood gaat veel naar andere landen. In Tilburg lopen veel amerikanen rond, allemaal jonge mensen die enthousiast zijn. Er zitten 4 auto's in een 40-voets container (2 om 2 boven elkaar) die ze er met de hand uitduwen, suspension setting high. Brief met 300 euro zit standaard bij aflevering, 16 A adaptor komt binnen enkele weken. Tesla app werkte binnen 2 uur na aflevering, wordt in USA geactiveerd. Oke mensen het avontuur gaat beginnen........we will not be disappointed, I am sure !
 
Voice controle gaat nog niet lekker. Iedere lokatie die ik inspreek wordt verbasterd tot een of ander exotisch oort. Ik ben me er van bewust dat ik als Limbo Brabander met een accent spreek, maar dat dit moet leiden tot dit soort resultaten. OOk muziek zoeken op internet lukt niet . Althans als ik inspreek "Play . . . . . "dan krijg ik de melding"onbekend commando o.i.d. handleiding kan ik niets hierover vinden. iemand een suggestie?
 
Voice controle gaat nog niet lekker. Iedere lokatie die ik inspreek wordt verbasterd tot een of ander exotisch oort. Ik ben me er van bewust dat ik als Limbo Brabander met een accent spreek, maar dat dit moet leiden tot dit soort resultaten. OOk muziek zoeken op internet lukt niet . Althans als ik inspreek "Play . . . . . "dan krijg ik de melding"onbekend commando o.i.d. handleiding kan ik niets hierover vinden. iemand een suggestie?
Je handen gebruiken?:biggrin:
 
Voice controle gaat nog niet lekker. Iedere lokatie die ik inspreek wordt verbasterd tot een of ander exotisch oort. Ik ben me er van bewust dat ik als Limbo Brabander met een accent spreek, maar dat dit moet leiden tot dit soort resultaten. OOk muziek zoeken op internet lukt niet . Althans als ik inspreek "Play . . . . . "dan krijg ik de melding"onbekend commando o.i.d. handleiding kan ik niets hierover vinden. iemand een suggestie?

Sorry - werkt alleen als je "ABN" spreekt.
 
Voice controle gaat nog niet lekker. Iedere lokatie die ik inspreek wordt verbasterd tot een of ander exotisch oort. Ik ben me er van bewust dat ik als Limbo Brabander met een accent spreek, maar dat dit moet leiden tot dit soort resultaten. OOk muziek zoeken op internet lukt niet . Althans als ik inspreek "Play . . . . . "dan krijg ik de melding"onbekend commando o.i.d. handleiding kan ik niets hierover vinden. iemand een suggestie?

Bij "plee" navigeert ie toch naar de dichtstbijzijnde too2loo?
 
Ben bang dat je van een koude kermis terug komt met deze.
Zodra een rechter de uitspraak heeft gedaan dat de snelheid omlaag gaat, dan staat deze uitspraak vast.
De rede waarom die uitspraak is gemaakt is op dat moment niet meer relevant.

Wat je kunt doen is een aparte procedure opstarten om de snelheid omhoog te halen voor elektrische auto's.... maar ik geloof dat daar geen borden voor bestaan om het verschil te maken tussen ICE en electric....
Zal wel "grappig" zijn, maar buiten dat, weinig kans van slagen..

Zou wel de IRONIE zijn als je de snelheid weer omhoog krijgt LOL
 
Ben bang dat je van een koude kermis terug komt met deze.
Zodra een rechter de uitspraak heeft gedaan dat de snelheid omlaag gaat, dan staat deze uitspraak vast.
De rede waarom die uitspraak is gemaakt is op dat moment niet meer relevant.

Wat je kunt doen is een aparte procedure opstarten om de snelheid omhoog te halen voor elektrische auto's.... maar ik geloof dat daar geen borden voor bestaan om het verschil te maken tussen ICE en electric....
Zal wel "grappig" zijn, maar buiten dat, weinig kans van slagen..

Zou wel de IRONIE zijn als je de snelheid weer omhoog krijgt LOL
Ik zeg ook niet dat het een hele grote kans maakt, maar het is wel leuk om hiermee het nieuws te halen ;)
 
'Vandaag mijn MS opgehaald (zit er nu in te spelen met alle opties). helaas geen rode stekker dus thuis aan de 220 gehangen. Echter kom ik hoger dan 6 km/h, iemand enig idee waar dat aan kan liggen. Zo duurt het wel erg lang om op te laden. verder geen problemen tot nu toe. Soms heb ik het idee dat er een tik in zit bij sturen door de bochten. Maar het is een geweldige auto.
Dat valt me nog mee want ik heb de mijne überhaupt nog aan geen enkele gewone stekker aan de praat gekregen :wink:.