Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Handig dat grote scherm: mijn vrouw vraagt mijn mening over laarsjes terwijl ik in de file sta...
jy4udaze.jpg

leuk hoe zal OM reageren op facebooken in de auto? Alleen op mobiel vasthouden lopen ze al te .......
Mooi laarzen, heb je ze goedgekeurd?
 
leuk hoe zal OM reageren op facebooken in de auto? Alleen op mobiel vasthouden lopen ze al te .......
Mooi laarzen, heb je ze goedgekeurd?

Op Twitter las ik een heel relaas van Vincent Everts, die werd aangehouden omdat ie zat te twitteren. Vervolgens twittert hij nog foto's als hij wordt aangehouden. Dure Tweets, 240 euro als ik me niet vergis...

Twitter / vincente: Echt een bingo dag. Twitteren ...
 
Last edited:
Een algemene vraag/oproep: rijdt er ten noordoosten van Utrecht (liefst in Groningen) al een multicoat-red Model S rond die mijn vrouw en ik even kunnen bewonderen?
De onze kunnen we 11 december ophalen uit Tilburg maar ze maakt zich zorgen of dat rood niet heel opzichtig rood is... ook ik heb nog nooit een multicoat-red gezien...
Kenteken net bekend, we hebben de SRV maar net gemist, is x-SRT-xx! :rolleyes:
 
Een algemene vraag/oproep: rijdt er ten noordoosten van Utrecht (liefst in Groningen) al een multicoat-red Model S rond die mijn vrouw en ik even kunnen bewonderen?
De onze kunnen we 11 december ophalen uit Tilburg maar ze maakt zich zorgen of dat rood niet heel opzichtig rood is... ook ik heb nog nooit een multicoat-red gezien...
Kenteken net bekend, we hebben de SRV maar net gemist, is x-SRT-xx! :rolleyes:

geen zorgen, dit zal zeker niet tegen vallen!
Ik kan niet ontkennen dit hij de aandacht trekt, maar het is zowel sprotief als klassevol rood.
 
Op Twitter las ik een heel relaas van Vincent Everts, die werd aangehouden omdat ie zat te twitteren. Vervolgens twittert hij nog foto's als hij wordt aangehouden. Dure Tweets, 240 euro als ik me niet vergis...

Twitter / vincente: Echt een bingo dag. Twitteren ...
Als het iemand overkomt: goed kijken op welke overtreding je bekeurd bent. Als dat is het in de handen houden van een mobiele telefoon... dan lijkt mij succes vrijwel verzekerd bij een rechtszaak. Ten eerste houd je helemaal niets in je hand met de MS, en ten tweede is het exact dezelfde handeling als bij de algemeen wel toegestane handsfree-sets!
Waarmee ik niet wil zeggen dat allerlei handelingen met (social) media tijdens het rijden gewoon 'moeten kunnen', maar volgens mij zijn ze nog niet verboden.
 
Last edited:
Een algemene vraag/oproep: rijdt er ten noordoosten van Utrecht (liefst in Groningen) al een multicoat-red Model S rond die mijn vrouw en ik even kunnen bewonderen?
De onze kunnen we 11 december ophalen uit Tilburg maar ze maakt zich zorgen of dat rood niet heel opzichtig rood is... ook ik heb nog nooit een multicoat-red gezien...

In het echt is de kleur dieper rood en meer "sophisticated" dan je zou verwachten. Mijn vrouw had dezelfde twijfels maar is er nu erg blij mee.

Ps Ik kom niet echt uit de buurt anders hadden we wel kunnen afspreken.
Dank voor de reactie Loek, evenals Xfrank. Ik had ook al eerder soortgelijke opmerkingen gelezen, maar zeker hier zegt zelf zien meer dan 1000 woorden.
Nog geen Multicoat Red in de noordelijke helft van ons land te bewonderen?