Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vraagje....iemand al opgevallen dat de navi wel eens verkeerde info laat zien? Gisteren vanuit adam richting den Bosch. Dan meld de nav na de tunnels bij utecht dat je rechts aan moet houden.????? Dan ga je echt naar Arnhem,den haag, Rotterdam??? Lijkt of links en rechterafslag in nav verwisseld is. Iemand al andere ervaringen?

De gegevens in de navi zijn meer dan een jaar verouderd.
 
Dat begint al ergens op te lijken:

maqa2u9u.jpg
Volgens jaar vieren we hier in onze contreien 100 jaar Groote Oorlog. Wat mij betreft mag de huidige frontlinie nav. die gelegenheid zeker stukje meer naar het Westen uitgerold worden.
 
Bij mijn weten is er een Autogrill op de E40 in Mannekensvere.
Leuke locatie om naar Calais te rijden :)

ik voel een (tour) Tesla rit Octoberfest aankomen……………..
Ohoh, dat wordt wat!


Ik stap net mijn voordeur uit om even boodschappen te gaan doen, stopt er een zwarte S naast het huis! Even verbaasd stond ik te kijken, komt er een trotse nieuwe eigenaar uit stappen. Had zijn auto nét in Tilburg uitgeleverd gekregen en had nog wat vragen.

Hij miste de rode adapter ook, dus ik heb die van mij maar aan hem gegeven. Hij woont 3 straten verder, als ik hem nodig heb loop ik er zo eventjes heen.

Hij had mij al een tijdje gevolgd en de witte S allang gestopt op de oprit :)
 
Vandaag was het dan eindelijk T-day en om 16:00 T-Time. Hoewel we waren natuurlijk te vroeg in Tilburg. We hadden natuurlijk eerst nog symbolisch voor de laatste keer getankt. We hadden nog een kleine verrassing voor de Tesla Crew. Een echte Tesla taart die Nicolette had gebakken (blij dat ze nu van het gezeur af is). De taart werd met open armen ontvangen. De Amerikaanse manager kwam zelfs nog even bedanken. Gelukkig waren er weinig opmerkingen bij de auto en na alle ervaring van het forum was er ook weinig uitleg nodig. Gelukkig was die niet helemaal vol dus hadden we nog een excuus om even langs Oosterhout te rijden en bij te tanken (milkshake en stroom). Vergeten een foto te maken maar het was een af en aan van tesla's. Morgen gaan we een tour maken. Langs bij wat mensen en dan naar Zevenaar en weer terug.
 

Attachments

  • ImageUploadedByTapatalkHD1387043936.581722.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1387043936.581722.jpg
    24 KB · Views: 291
  • ImageUploadedByTapatalkHD1387043951.893610.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1387043951.893610.jpg
    57.2 KB · Views: 289
  • ImageUploadedByTapatalkHD1387043963.710883.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1387043963.710883.jpg
    69.2 KB · Views: 300
Paar uur voor mijn T-moment nog een mooie kras in de BMW gereden. Met dank dank aan parkeergarage drievriendenhof in Dordrecht. Daar gaan ze de Tesla nooit zien.

Drievriendenhof is irritant. Ik heb mij aangeleerd altijd helemaal recht voor de slagboom en recht naar buiten. Dan wachten de andere auto's maar. In de parkeergarage onder het WPC heb ik vorige week een bmw achteruit laten rijden. Ik kwam naar binnen en moet de auto helemaal recht door de poort heen rijden. Hierdoor kom ik op de andere baan uit, jammer dan. Moeten ze de parkeergarages maar beter maken (vooral breder).
 
Vraagje. Heeft iemand ook last van een (glazen) dak dat in gesloten toestand een beetje kraakt wanneer je over een wat minder vlakke weg rijdt?

nee, wel een lekkend schuifdak. Viel me op bij het met de hand wassen van de auto - er staat dan gewoon veel water aan de voorkant van de auto - de plek waar het schuifdak aansluit. Normaal merk je dat niet omdat je het dak bij regen natuurlijk dicht laat. Ik raad iedereen er wel eens naar te kijken zodra het geregend heeft. Wagen gaat maandag naar Amsterdam om oa hier iets aan te doen.
 
:crying:Mijn vrouw vindt die hele Tesla nog steeds niks:scared: Ik ben zo blij als een kind, hoop dat ze gauw bijdraait en stopt met zeuren over de stoel, opbergruimte, lage instap blablablabla:cursing:

Ik dacht dat alleen mijn mán zo zeurde over lage instap, stoel en opbergvakjes. En dat deed hij al bij mijn Audi.
Dat beloofd wat nu ik juist thuis ben gearriveerd met mijn TMS!
Voor mij is de keus niet moeilijk: als hij zeurt mag hij de Tesla niet meer in. Maar de Tesla blíjft, echt wel!!
Dan rijdt hij maar in zijn ICE-X5 met hoge instap (da's iets voor bejaarden zeg ik dan).
 
Heb je bij een demorit al eens aan de passagier gevraagd om een bepaalde handeling op het scherm uit te voeren? En als hij dan voorover buigt.... Gazzzzz

Ook leuk is de practical joke die aan het begin van de sixties werd gedaan, met een Shelby Cobra 427:
Carol Shelby legde een briefje van 100 dollar op het dashboard en als je dat kon pakken tíjdens het accelereren mocht je het hebben (van 0 naar 100 in 4,2 sec). Het schijnt dat Shelby nooit heeft hoeven te betalen......
Ik ga het toch 's uitproberen!
:wink:
 
Ik dacht dat alleen mijn mán zo zeurde over lage instap, stoel en opbergvakjes. En dat deed hij al bij mijn Audi.
Dat beloofd wat nu ik juist thuis ben gearriveerd met mijn TMS!
Voor mij is de keus niet moeilijk: als hij zeurt mag hij de Tesla niet meer in. Maar de Tesla blíjft, echt wel!!
Dan rijdt hij maar in zijn ICE-X5 met hoge instap (da's iets voor bejaarden zeg ik dan).
Lachuh, dat is m'n andere auto. Mag na de wintersport opzoek naar een nieuw baasje.