JP68
Member
Haha mooi voorbeeld van vage vraagstelling.Een ontkennende vraag. Hoe geef je daar nou correct antwoord op View attachment 651836
Ook omdat er 2 vragen in zitten zeker zonder de context van het formulier.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha mooi voorbeeld van vage vraagstelling.Een ontkennende vraag. Hoe geef je daar nou correct antwoord op View attachment 651836
Dat bedoel ik. Dacht eerst nog dat het een zwakke vertaling was.Haha mooi voorbeeld van vage vraagstelling.
Ook omdat er 2 vragen in zitten zeker zonder de context van het formulier.
Kan ermee te maken hebben dat het voltage zakt van het net.Beste mensen, al even stil van mij. Nu toch eens even een vraagje aan de kenners. Mijn Model S met TWC laad ik altijd op met 16 A. Normaal geeft de app aan dat ik dan met 11 KW oplaad. Dat is logisch. De laatste tijd valt me op dat de app aangeeft dat ik slechts met 10 kW oplaad. Iemand enig idee hoe dat kan? Hopelijk niet iets met mijn batterij?
Dat is bij mij ook al maanden zo, en zelfs structureel. M.a.w.: is nooit meer 11kW geworden. Verklaring van Wooter lijkt plausibel, zeker als de app het getal niet afrondt (naar boven), maar afkapt (alleen getal voor de komma).Kan ermee te maken hebben dat het voltage zakt van het net.
P = V x I.
Bij 220V en 16A zit je nog maar aan 10560W.
Ter verduidelijking, je berekent het zo:Dat is bij mij ook al maanden zo, en zelfs structureel. M.a.w.: is nooit meer 11kW geworden. Verklaring van Wooter lijkt plausibel, zeker als de app het getal niet afrondt (naar boven), maar afkapt (alleen getal voor de komma).
Ik heb hier op het forum wel eens berekeningen gezien van laad verliezen door de kabel/ader dikte en lengte. Als je al 11000W stuurt komt er nooit zoveel bij de auto aan.Ter verduidelijking, je berekent het zo:
P = V * I * fases
Dus 230V * 16A * 3 = 11040W, maar 229V * 16A * 3 = 10992W en als de software zo geprogrammeerd is om af te kappen ipv naar boven af te ronden, dan ga je dus 10kW zien.
Ik heb hier op het forum wel eens berekeningen gezien van laad verliezen door de kabel/ader dikte en lengte. Als je al 11000W stuurt komt er nooit zoveel bij de auto aan.
Als Tesla niet meer het afgeronde ingangsvermogen weergeeft, maar het oplaad vermogen terugrekent vanuit de toegenomen lading van de batterij per tijdseenheid, dan wordt het verschil nog veel groter. De batterij wordt immers warm, plus interne kabels, inverter etc.
Heb ik ook. Alleen laad ik met de UMCBeste mensen, al even stil van mij. Nu toch eens even een vraagje aan de kenners. Mijn Model S met TWC laad ik altijd op met 16 A. Normaal geeft de app aan dat ik dan met 11 KW oplaad. Dat is logisch. De laatste tijd valt me op dat de app aangeeft dat ik slechts met 10 kW oplaad. Iemand enig idee hoe dat kan? Hopelijk niet iets met mijn batterij?
Ja op display zijn nogal afgerond.Ik heb hier op het forum wel eens berekeningen gezien van laad verliezen door de kabel/ader dikte en lengte. Als je al 11000W stuurt komt er nooit zoveel bij de auto aan.
Als Tesla niet meer het afgeronde ingangsvermogen weergeeft, maar het oplaad vermogen terugrekent vanuit de toegenomen lading van de batterij per tijdseenheid, dan wordt het verschil nog veel groter. De batterij wordt immers warm, plus interne kabels, inverter etc.
Bij mij met de UMC op 1 fase 13 A max is in werkelijkheid maar 12,5 Ampere.Ja op display zijn nogal afgerond.
gezien je auto uit 2015 komt - is de ratel dan nog wel onder garantie? en is de leenauto dan nog gratis?Afgelopen vrijdag mijn zwarte panter afgegeven voor de aanpassing van de laapoort en nu eindelijk eens een keertje de ratel.bij hard optrekken te herstellen.
kreeg een model S mee met achterwielaandrijving en het valt mij op dat die veel abrupter op de motor afremt. Kan iemand dat verklaren? Komt dat omdat deze enkele motor zwaarder is of is het gewoon iets softwarematigs?
Ik heb afgelopen december in Zwolle (Wezep) mijn MCU1 door MCU2 laten vervangen, wat geen garantiegeval is maar een upgrade, en ik kreeg gewoon een P85+ mee als (gratis) leenauto.Zit je buiten je garantie periode dan is het altijd betaalde huurauto.
Ik kreeg netjes gratis vervang wagen mee. De ratel is een discussiepuntj. Ik had het netjes aan het eind van de garantie gemeld, maar omdat er geen definitieve oplossing was en het bellen iedere keer zoveel tijd koste heb ik het maar even laten zitten en tesla reageerde ook niet. Nu wilden ze alleen de arbeid gratis doen als coulance.gezien je auto uit 2015 komt - is de ratel dan nog wel onder garantie? en is de leenauto dan nog gratis?
Page not found (404)Sneller dan de Chiron Sport?!
Tesla Model S Plaid sets new record for fastest quarter-mile time of any production car
Tesla has set a new official record for the fastest quarter-mile time of any production car in their new Model S Plaid.driveteslacanada.ca
thank voor je reply. Mijn andere (M3) geeft met dezelfde TWC wel 11 kw aan. Toch bijzonder.Kan ermee te maken hebben dat het voltage zakt van het net.
P = V x I.
Bij 220V en 16A zit je nog maar aan 10560W.