Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Die van mij staat na de update ook gewoon 3x16A te lurken terwijl dat eerst max 13A was.... lijkt dus inderdaad verschil te maken, weet iemand of daarnaast nog meer details veranderd zijn in 5.8.7? De aparte thread hiervoor geeft weinig info.

- - - Updated - - -

Die van mij staat na de update ook gewoon 3x16A te lurken terwijl dat eerst max 13A was.... lijkt dus inderdaad verschil te maken, weet iemand of daarnaast nog meer details veranderd zijn in 5.8.7? De aparte thread hiervoor geeft weinig info.
O ja, heeft iemand al eens geprobeerd om de duitse truc te doen met lowering? dus iets boven 160 km/u aantikken, dan gaat ie op de laagste stand en kun je door op 120km/u op lage stand, mits je maar niet onder 100 km/u komt, want dan gaat ie blijkbaar weer op standard. Zelf niet echt behoefte aan maar er zijn forum leden die nu eenmaal low willen rijden...:)
 
O ja, heeft iemand al eens geprobeerd om de duitse truc te doen met lowering? dus iets boven 160 km/u aantikken, dan gaat ie op de laagste stand en kun je door op 120km/u op lage stand, mits je maar niet onder 100 km/u komt, want dan gaat ie blijkbaar weer op standard. Zelf niet echt behoefte aan maar er zijn forum leden die nu eenmaal low willen rijden...:)
Dat werkt inderdaad.
 
Net tesla gesproken. De update heeft te maken met batterij management optimalisatie. Minder verbruik bij koude, en beter communicatie met sommige laadstations waardoor minder energie verloren zou moeten gaan. Ben benieuwd, normaal charge was wel al meteen 353 ipv 348 gisteren...
 
Wat Centraal Beheer betreft,

Er was iemand die geinformeerd had of het mogelijk was, je te verzekeren tegen het rijden met een wagen die 2014 op het kenteken had staan, mocht de 2013 getotalled worden en vervangen worden door een nieuwe. Dan zouden immers zaken als bijtelling etc. een rol gaan spelen voor de zakelijke rijder.

Is daar iets van bekend inmiddels?
 
Net tesla gesproken. De update heeft te maken met batterij management optimalisatie. Minder verbruik bij koude, en beter communicatie met sommige laadstations waardoor minder energie verloren zou moeten gaan. Ben benieuwd, normaal charge was wel al meteen 353 ipv 348 gisteren...
Ik heb al tijden geen nieuwe update gehad. Draai nu op v5.8 (1.49.30)
Hoe is dat bij jullie?
 
Vanmiddag 5.8.7 (1.49.84) gekregen, via WiFi.
 

Attachments

  • WP_20140204_001.jpg
    WP_20140204_001.jpg
    190.6 KB · Views: 414