Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik dacht dat er nogal wat snobs op TMC zaten die de non Tesla loaners afkraken, maar moet mijn mening herzien.
Vanochtend kreeg ik in het service centre Den Haag een 325i coupe mee, man wat een achterhaalde technologie.
Hij trilt, de oude 6 versnellings automaat heeft geen idee wat ik wil en als je echt gas geeft maakt ie een onbeschofte hoeveelheid lawaai.
En dan moet ik vanmiddag nog zo'n brandstofverdelingsstation gaan zoeken om af te tanken, weet er iemand een in de regio Den Haag ;-?
Je zou er bijna range anxiety van krijgen...

Veel herrie en weinig snelheid - dat valt mij ook iedere keer op.
Zat laatst achter een dikke Mercedes die zijn best deed mij af te schudden bij een stoplichtsprint.
De V8 brulde het uit en de automaat schakelde steeds razendsnel naar het volgende verzet.
Kansloze oefening natuurlijk. Het klonk vooral een beetje... machteloos.
 
Veel herrie en weinig snelheid - dat valt mij ook iedere keer op.
Zat laatst achter een dikke Mercedes die zijn best deed mij af te schudden bij een stoplichtsprint.
De V8 brulde het uit en de automaat schakelde steeds razendsnel naar het volgende verzet.
Kansloze oefening natuurlijk. Het klonk vooral een beetje... machteloos.

Ik heb dan geen P maar een S, maar de nieuwe M6 loopt toch weg met z'n 560pk :)
 
Net het verlossende telefoontje gekregen: vanaf vrijdag laat ik het ICE-tijdperk achter mij! Morgen laatste fossiele tankbeurt...
Ik ben er vrijdag ook om de mijne op te pikken. Afspraak om 12 uur.

- - - Updated - - -

Ik heb dan geen P maar een S, maar de nieuwe M6 loopt toch weg met z'n 560pk :)
Van een P zal een nieuwe M6 toch niet ver weglopen met zijn 4.2 of 4.3 seconden naar honderd. Dan moet de M6 nog zijn launch control gebruiken. Smooth is anders.
Na het vierde stoplicht mag de BMW zijn tandwielen bij elkaar gaan zoeken langs de kant van de weg ;-)
Can you spell "moeiteloos" ? :)
 
Veel herrie en weinig snelheid - dat valt mij ook iedere keer op.
Zat laatst achter een dikke Mercedes die zijn best deed mij af te schudden bij een stoplichtsprint.
De V8 brulde het uit en de automaat schakelde steeds razendsnel naar het volgende verzet.
Kansloze oefening natuurlijk. Het klonk vooral een beetje... machteloos.

peter ik kan me ooit nog wel een Italiaanse schone herinneren waar ik achter reed! koude motor veel lawaai maar niet sneller :) dan de sig rode model s die achter hem aan reed
 
Vandaag mijn eerste brief van onze blauwe vrienden met de melding dat ze een foto hebben genomen van mijn Tesla op 4 februari om 7.31.
Dit was op één van de ochtenden dat ik wat vroeger vertrok om een langere weg te nemen met zoveel mogelijk stoplichten:smile:
'T zal wel meevallen: gecorrigeerde snelheid van 62 waar 50 was toegelaten.
kunnen we deze kosten ook 120% inbrengen?:biggrin:

ik heb het nog eens nagekeken. de trip was opgenomen in Visible Tesla en net op dat punt stond er een vlagje.
visible Tesla gaf daar. 7.30 en 67.6km/uur de politie geeft 7.30 en 68km/ uur op.
klacht indienen zeker?
 
Last edited:
Ik ben er vrijdag ook om de mijne op te pikken. Afspraak om 12 uur.

- - - Updated - - -


Van een P zal een nieuwe M6 toch niet ver weglopen met zijn 4.2 of 4.3 seconden naar honderd. Dan moet de M6 nog zijn launch control gebruiken. Smooth is anders.
Na het vierde stoplicht mag de BMW zijn tandwielen bij elkaar gaan zoeken langs de kant van de weg ;-)
Can you spell "moeiteloos" ? :)


Het was niet vanaf stilstand helaas, dus dan zakken je kansen flink.
 
Vandaag mijn eerste brief van onze blauwe vrienden met de melding dat ze een foto hebben genomen van mijn Tesla op 4 februari om 7.31.
Dit was op één van de ochtenden dat ik wat vroeger vertrok om een langere weg te nemen met zoveel mogelijk stoplichten:smile:
'T zal wel meevallen: gecorrigeerde snelheid van 62 waar 50 was toegelaten.
kunnen we deze kosten ook 120% inbrengen?:biggrin:

Frank, ik had er al één een half uur nadat ik de auto had opgehaald... Dus ik vind dat je het netjes gehouden hebt.
 
Sinds een week problemen met bellen in de auto met mijn Samsung S3.
De telefoon maakt wel verbinding in de auto maar als ik dan opneem dan hoor ik niets.
Gisteren even met Tesla Service gebeld en die adviseerde een reset maar dat heeft niet geholpen.
Ik moest het nu proberen met een Iphone of dat wel lukken en anders lag het aan Samsung.
Heeft iemand meer problemen met Samsung S3 en de bluetooth verbinding sinds kort?