Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vast al ergens opgemerkt, maar ik had het hier nog niet voorbij zien komen…

Ik keek zojuist naar de Supercharger pagina op de Tesla site en het viel me op dat er meer superchargers voor 2015 op leken te staan. Even de kaartjes van 2 weken geleden en vandaag over elkaar gelegd:

View attachment 58718
Superchargers verdwenen/verlegd


View attachment 58719
Superchargers toegevoegd/verlegd

Omgeving Maastricht is nu ook toegevoegd bij 'binnenkort'.
En die bij Gent staat nu ook als binnenkort. En die ten noorden van Parijs is duidelijk wat meer verschoven richting Parijs.
 
Vast al ergens opgemerkt, maar ik had het hier nog niet voorbij zien komen…

Ik keek zojuist naar de Supercharger pagina op de Tesla site en het viel me op dat er meer superchargers voor 2015 op leken te staan. Even de kaartjes van 2 weken geleden en vandaag over elkaar gelegd:

View attachment 58719
Superchargers toegevoegd/verlegd

Omgeving Maastricht is nu ook toegevoegd bij 'binnenkort'.

Wie doet er mee aan de organisatie van de teslasuperchargerorientexpressrally2016 van Parijs of Londen via Venetië naar Istanbul? :tongue:
 
de MS staat bij Tesla om de interne lader te vervangen én om parkerrschade achterbumper (mijn vrouw reed tegen een nummerbordschroefje wat precies de achterbumper doorboorde). Centraal beheer gebeld voor deze schade van 700 euro. Ik vroeg me af of ik deze tweede schade moest claimen. Wat blijkt: de premie blijft gelijk hoeveel brokken je ook maakt. Mijn vrouw zal daar blij mee zijn...
Overigens heb ik een Galaxy als leenauto; wat een hok...