Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Het voordeel is natuurlijk dat de auto op zijn stijfheid haalt uit het onderstel met het batterijen pakket. Daardoor is het veel makkelijker een vierdeurs cabriolet te realiseren. Afgezien van de rollbar vind ik het geheel wel fraai.
 
Kijk, de eerste Model S convertible gespot:
convertible Tesla foto's Autojunk.nl (125441)

Niet echt een elegante oplossing zo met die rollbar en de manier waarop de kap er bovenop ligt....

Volgens mij heb ik ergens daarvan een filmpje gezien, was een eerste probeersel van een firma in Amerika.
Ik vind het ook niet meer dan een probeersel zoals hij nu nog is. Geen gezicht het uitstekende dak aan de achterzijde en die rollbar.
Denk die maar even weg en dan wordt het plaatje plotseling een stuk fraaier!
Fotoshopje Frank?
 
Grr..... vanochtend ten behoeve van een cliënt van mij iets moeten navragen bij NS Klantenservice.

Eerst een keer of tien de melding dat er één wachtende voor mij was, daarna meldtekstje dat gesprek kan worden opgenomen en toen, vanaf ik begon te tellen 83 maal de melding: "Een ogenblik, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen." voordat ik uiteindelijk maar afhaakte.

Zou van een bedrijf dat bijna helemaal elektrisch rijdt toch wel iets meer invulling van het begrip Klantenservice verwachten of zijn wij verwend?
 
Is dit ook adaptive cruise control? Dat lijkt mij een goede toevoeging.
Wel, ik heb de ACC op wijlen mijn A5 zo goed als nooit gebruikt. Ik vond het erg storend dat dat ding je maar bleef afremmen als je een trage voorganger naderde terwijl er geen gelegenheid was om in te halen of van rijvak te veranderen. Ik zou nooit nog een extra euro over hebben voor zo'n optie.