You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou nog even terugkoppeling geven over het verhogen van de laadsnelheid bij de publieke palen in Den Haag.
Op dit moment is men bezig alle laadpalen te updaten naar smart charging tot 20A (bij één ladende auto). Vervolgens gaat men verhogen tot 24A, wat met de huidige aansluiting al mogelijk is. De laadpalen zijn ook al voorbereid op laden tot 32A dus dat zou een volgende stap zijn. De hoop is dat men de verzwaring tot 32A kan doen zonder extra te hoeven betalen voor de netverzwaring, omdat de netbeheerder er gebaat bij zou kunnen zijn om op momenten van elektriciteitsoverschot dit kwijt te kunnen aan de ladende auto's.
Al met al een interessante ontwikkeling dus.
Gemeente Den Haag zal er in december over gaan communiceren wanneer het updaten van alle palen is voltooid.
Ikea is inderdaad grappig: werkt in Anderlecht/Zaventem/Wilrijk @ 11 kW zonder enige poespas, gewoon inpluggen (al staat er op de laadpalen veel onnodige poespas-uitleg!) en anderzijds hoor ik inzake Ikea Aarlen dat daar wel iets "registreer-je-aan-de-infobalie-met-je-Family-card"-achtigs bestaat. Van de website van Ikea zal je weinig leren, ter zake (info is echt wel goed verstopt).
We hebben die Ikea-palen natuurlijk ook zelden of nooit nodig, met onze S'jes en X'jes.
Summon!View attachment 202753 View attachment 202752 En hier word je dan weer heel blij van.
3 x destinationcharger in Hotel Dorinth in Eindhoven.
De korte is voor de anderen. Moeten wel type 2 hebben maar ze zullen niet de 22 Kw afnemen. Zoe denk ik wel. Maar drie Tesla's kunnen hier laden. Parkeerkosten uiteraard maar dat is overal hier.Wel apart dat er zowel de versie met lange als korte kabel gemonteerd zit.
Neen, dat heeft er inderdaad niets mee te maken. Kennelijk vond men 5 meter genoeg voor niet Tesla's hoewel die er ook kunnen laden.? de kabellengte heeft toch niets met het laadvermogen te maken? De HPWC is er maar in 1 uitvoering afgezien van de kabellengte.
Zelf heb ik ook voor de korte gekozen voor thuis. Op kantoor hebben we 2 EV-boxen met lange kabel(8m) waarvan de lengte nog nooit gebruikt is.
Volgens mij heeft Tesla de keuze uit 2 of 7 meter
Dat is wel goed nieuws. Met pas van TheNewMotion kun je overigens al op veel plekken in Duitsland terecht.
Da's mooi, alleen 12 duizend palen klink wel erg weinig, alleen Amsterdam heeft er al meer dan 4000 volgens mij.
Op een personeelsfeest bij Van der Valk in Beveren.
En
2 tesla chargers aanwezig.
Beveren WaasBeveren? Bij Roeselare? B-Waas? Beveren-Leie? Beveren-Aan-De-Ijzer?