You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@jefjef dat gaat namelijk automatischWel bij Fastned, niet bij de Supercharger van Tesla.
Ik zou zelf ook niet een auto die steeds in de fik vliegt naast zo'n houten schutting willen hebbenEén van de redenen waarom het zo lang geduurd heeft was een bezwaar van een buurtbewoner die vond dat de plek niet geschikt was.
Ik hoop dat je buren nu je auto heel laten. Zou vervelend zijn als ze echt fout zijn en je op die manier ontmoedigen daar te gaan staan.View attachment 453449 11 maanden na de aanvraag vandaag eindelijk een laad paal op een parkeerplaats om de hoek. Scheelt weer een paar honderd meter lopen een aantal keer per week
Eén van de redenen waarom het zo lang geduurd heeft was een bezwaar van een buurtbewoner die vond dat de plek niet geschikt was. De gemeente heeft dat bezwaar uiteindelijk afgewezen. Rechts naast de twee laad plekken bevinden zich nog zes plaatsen...
En zo niet hopen dat Sentry ze netjes op film zet. Misschien kan je bij je buurman langsgaan om alle features van Sentry Mode uit te leggen.
Tot nu toe is het gebleven bij zijn auto demonstratief parkeren op de stoep links van mijn wagen i.p.v. op één van de vrije parkeerplaatsen rechts van mijn wagen. Snap ik ook wel, is zeker vier meter verder lopen. Zou ik zelf ook van balen .Ik zou zelf ook niet een auto die steeds in de fik vliegt naast zo'n houten schutting willen hebben
Misschien is het een idee de beste man eens uit te nodigen, hem warm maken voor Tesla, je refferal code geven, hij koopt een 3 en zo hoeft hij niet verder meer te lopen dan 4 meter.Tot nu toe is het gebleven bij zijn auto demonstratief parkeren op de stoep links van mijn wagen i.p.v. op één van de vrije parkeerplaatsen rechts van mijn wagen. Snap ik ook wel, is zeker vier meter verder lopen. Zou ik zelf ook van balen .
Tot nu toe is het gebleven bij zijn auto demonstratief parkeren op de stoep links van mijn wagen i.p.v. op één van de vrije parkeerplaatsen rechts van mijn wagen. Snap ik ook wel, is zeker vier meter verder lopen. Zou ik zelf ook van balen .
Ik maak me niet druk, of zoals we hier in Twente zeggen "maakt mij de pis niet lauw"Wat een stelletje droeftoeters.... ik zou de Sentry-mode goed in de gaten houden.
Ik maak me niet druk, of zoals we hier in Twente zeggen "maakt mij de pis niet lauw"
hier hetzelfde!Inmiddels al een aantal maanden trotse eigenaar van de Model 3, maar er is nog één punt wat ik niet helemaal snap.
Elke keer dat ik aan publieke laadpaal sta, moet ik in de app eerst de "laadpoort ontgrendelen" alvorens ik de kabel aan de Tesla kant eruit kan trekken. In mijn vorige Plugin hybride was het niet nodig.
De stappen die ik doe:
1. De laadpaal scannen met de NewMotion pas.
2. Het laden stopt dan. De kabel aan de paal kant eruit trekken.
3. De kabel aan de Tesla kant eruit proberen te trekken. Zit muurvast.
Ook het openen van de auto (via de app), of één van de deuren, of kofferbak heeft geen effect.
Hierdoor moet ik nu elke keer al lopend naar de auto de app openen, het laden stoppen en de laadpoort ontgrendelen.
Ben ik de enige die dit heeft?
Misschien zit het zo:Inmiddels al een aantal maanden trotse eigenaar van de Model 3, maar er is nog één punt wat ik niet helemaal snap.
Elke keer dat ik aan publieke laadpaal sta, moet ik in de app eerst de "laadpoort ontgrendelen" alvorens ik de kabel aan de Tesla kant eruit kan trekken. In mijn vorige Plugin hybride was het niet nodig.
De stappen die ik doe:
1. De laadpaal scannen met de NewMotion pas.
2. Het laden stopt dan. De kabel aan de paal kant eruit trekken.
3. De kabel aan de Tesla kant eruit proberen te trekken. Zit muurvast.
Ook het openen van de auto (via de app), of één van de deuren, of kofferbak heeft geen effect.
Hierdoor moet ik nu elke keer al lopend naar de auto de app openen, het laden stoppen en de laadpoort ontgrendelen.
Ben ik de enige die dit heeft?