Da’s letterlijk wat Porsche vind over hoeveel snelladers moet kostenWow, met deze prijzen is elektrisch rijden net zo duur (of duurder) als een benzine auto.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Da’s letterlijk wat Porsche vind over hoeveel snelladers moet kostenWow, met deze prijzen is elektrisch rijden net zo duur (of duurder) als een benzine auto.
Dat is precies de reden waarom je alle snelladers links moet laten liggen en gewoon stoppen bij de suc.Wow, met deze prijzen is elektrisch rijden net zo duur (of duurder) als een benzine auto.
Enigste voordeel is dan dat het beter is voor het milieu
Zal ik zeker doen...naast het feit dat Tesla een ontzettend goed netwerk heeft heeft mijn auto gratis lifetime SuC dus geen enkele incentive om ergens anders te ladenDat is precies de reden waarom je alle snelladers links moet laten liggen en gewoon stoppen bij de suc.
Gaaf ontwerp. Heb je detail foto's of merknaam?
Hij geeft aan battery low. Dus zal wel koud zijn. Dan laadt hij niet op vol vermogen.Ik sta bij familie in Brabant te laden aan een Vattenfall paal met een Vattenfall pas. Het is een dubbele laadpaal van Alfen en ziet er nog nieuw uit. Volgens de app zijn beide laadplekken aan deze paal 11kW. Ik koppelde mijn Model 3 met 11% SoC aan de linker laadplek en zag op de app dat met 1x20A werd geladen eerst met 4kW en 5 minuten later naar 5kW. Dat klopt redelijk met 225 volt en 1x20A. Mijn zwager wist echter zeker dat hij op dezelfde paal met 11 kW had geladen. Dus weer terug naar de auto en de laadkabel over gezet naar de rechter laadplek. Die geeft inderdaad 3x16A bij 225 volt wat ongeveer 11 kW is. De app van mijn M3 SR+ geeft echter maar een laadvermogen op van 7 kW. Iemand hier die dit kan verklaren?
View attachment 740570
37% lijkt mij niet zo low. Begrijp niet waarom die battery low op slaat.Hij geeft aan battery low. Dus zal wel koud zijn. Dan laadt hij niet op vol vermogen.
eh, ** battery low ** is de naam die ik mijn auto heb gegeven.37% lijkt mij niet zo low. Begrijp niet waarom die battery low op slaat.
En low en koud staan los van elkaar denk ik. Als je net 400 km gedaan hebt is de battery low maar warm.
Al zou koud hier inderdaad wel de reden kunnen zijn. Staat de verwarming ook nog eens volle bak op? Deur open? Kan wel 4kW in verwarming gaan. Ik weet niet of de 7kW het totaal opgenomen is of alleen wat naar de batterij gaat.
Hoeveel capaciteit heeft de batterij? Klopt de 4u40 Aan 7kW om 63% bij te laden? Zou 32,2 kWh moeten geven. Als dat 63% is dan zou een volle batterij 51kWh zijn. Allemaal regels van 3.
hahaha!eh, ** battery low ** is de naam die ik mijn auto heb gegeven.
Er staat wel drietje. Dat betekent toch drie fasen?Kans dat de paal fout aangesloten is en maar 2 fasen geeft? Al eens met een andere kabel geprobeerd? 228V x 16A x 2 geeft namelijk 7296W.
Ik denk niet dat er een icoontje is voorzien om 2 fasen te laden.Er staat wel drietje. Dat betekent toch drie fasen?
Ik heb vandaag mijn kabel op een andere paal getest en dat gaat goed op 3 fasen met 11kW. Mijn zwager ziet op zijn Vattenfall app dat bij eerdere laadsessies wel 11 kW werd gehaald bij deze paal.Kans dat de paal fout aangesloten is en maar 2 fasen geeft? Al eens met een andere kabel geprobeerd? 228V x 16A x 2 geeft namelijk 7296W.
Sja, wissel de verschillende componenten auto-kabel-paal. De combinatie van je zwager z'n auto op zijn paal met jouw kabel is nog niet geprobeerd. Het kan zijn dat er een probleem is met de contactpunten van jouw kabel, die op andere palen geen problemen geeft.Ik heb vandaag mijn kabel op een andere paal getest en dat gaat goed op 3 fasen met 11kW. Mijn zwager ziet op zijn Vattenfall app dat bij eerdere laadsessies wel 11 kW werd gehaald bij deze paal.
Je kunt het nog een keer proberen door beiden eens 10 minuten te gaan laden aan deze paal en kijken of je verschil ziet.Ik heb vandaag mijn kabel op een andere paal getest en dat gaat goed op 3 fasen met 11kW. Mijn zwager ziet op zijn Vattenfall app dat bij eerdere laadsessies wel 11 kW werd gehaald bij deze paal.
Oké. Dus je ziet altijd een drietje staan. Ook als je niet op drie fasen laadt? Bijzonder.Ik denk niet dat er een icoontje is voorzien om 2 fasen te laden.
I also had it once, it was showing 3 but charging at 7kW, going back looking at Teslamate it shows 2 phases:Okay. So you always see a three. Even if you don't charge on three phases? special.
BP Oude Haagseweg is nu ook open. Mooi 18 x 150kW CCS aan de ring bij Nieuwe Meer erbijTot 10 januari gratis laden bij 3 nieuwe BP snellaad lokaties rond de ringweg A10 Amsterdam: