Stroom voor koelkast en stofzuiger uit de accu van je auto | NOS
Die onzin weer! 99,9% van de EV's kunnen niet eens terug leveren, dus hoe willen ze dit dan doen?
Zo ver ik begreep kan alleen de BYD E6 het, niet echt een veel verkochte EV in NL.
Ik kan ook nergens verdere specs vinden van het project, hoe ze dit nu echt doen.
Daarom maar per mail deze vraag:
Die onzin weer! 99,9% van de EV's kunnen niet eens terug leveren, dus hoe willen ze dit dan doen?
Zo ver ik begreep kan alleen de BYD E6 het, niet echt een veel verkochte EV in NL.
Ik kan ook nergens verdere specs vinden van het project, hoe ze dit nu echt doen.
Daarom maar per mail deze vraag:
Beste Robin,
Ik las net dit bericht bij de NOS: Stroom voor koelkast en stofzuiger uit de accu van je auto | NOS
De vraag die bij mij direct naar boven kwam is hoe dit techisch dan werkt? Zo ver mijn kennis gaat ondersteund de J1772 Signaling terug leveren niet. Ook geen enkele EV afgezien van de BYD E6.
Andere EV's kunnen hoogstens vertelt worden wat later te gaan laden, maar terug leveren kan bijvoorbeeld mijn Tesla Model S niet.
De Nissan Leaf kan wel terug leveren via CHAdeMO, maar dat is nogal prijzig.
Mijn vraag is dus eigenlijk simpel: Hoe werkt het terug leveren in de praktijk?
Mvg,
Wido den Hollander
Last edited: