You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Terugweg suc Bunnik of “NIEUW” ionity Bodegraven ?Morgen ga ik naar de fittie tussen Rico en Badr kijken. Via de NewMotion app zie ik op het terrein geen laadvoorzieningen bij het GelreDome. Jammer dat er geen laadvoorzieningen lijken te zijn.
Als ik tot 90% laad dan moet ik voor m'n totale rit uitkomen op 11% met overal vMax maar ik doe meerdere ritten met diverse lange pauzes dat laden daar goed zou uitkomen. Misschien moet ik straks maar 100 gaan rijden.....
Dat is op het Mac terrein en had ik gezien. Ik ga niet de illusie hebben dat ik zoveel mazzel heb dat ik één van die twee slow chargers te pakken heb waar je ook niet eens uren kan staan.
Ik weet niet of het eerder gemeld is maar ik zie er nu 24 beschikbaar in navigatie.Leiderdorp is bijna klaar voor 24 stalls
nieuwjaarsdag hingen er nog zakken over de nieuwe zuilen. Zijn dit gewone 150kW? of al hoger?Ik weet niet of het eerder gemeld is maar ik zie er nu 24 beschikbaar in navigatie.
Zondag ontdekt dat 8 van de 24 laders nog niet actief zijn, maar zijn afgedekt met een doek....Ik weet niet of het eerder gemeld is maar ik zie er nu 24 beschikbaar in navigatie.
Korte vraag over laden, ik heb mijn s100d nu bijna een jaar en bij superchargers merk ik dat ik "vroeger" vaak/altijd boven de 100kw of tegen de 140kw kon laden... Nu valt het mij op dat dat steeds vaker 60 tot 70kw is... Nu weer in Breukelen... Accu een derde vol, half uur mee gereden, sta alleen aan een rustige serie SC en weer maar 60kw....
Iemand idee?!
Ik ben bang van wel met een vakantie naar de sneeuw, zuid frankrijk en gratis chargen in het algemeen...Meer dan 2500kWh aan fastcharging? Dan is dit je cap om de batterij te beschermen. Ook 100 packs bij S/X hebben hier last van.
regen was op de laatste beperking, maar dat was in verleden geen enkel probleem... ik heb 25.000km gereden met de auto, kan toch niet zo zijn nu al de boel op halve kracht moet draaien?! ik heb nog even goede hoop maar de andere posts te lezen zou het zeker kunnen dat ik op 2500kwh zit want ik rij veel lange afstanden (groningen en belgie)Accu te koud, had je nog beperkte regen?
Meer dan 2500kWh aan fastcharging? Dan is dit je cap om de batterij te beschermen. Ook 100 packs bij S/X hebben hier last van.
Onwaar.
Ik ken Tesla's met meer dan 10.000 kWh DC fastcharging achter de rug, die gewoon op 140 kW aan de Supercharger laden.
Er zijn meerdere factoren van belang die bepalen of de DC laadsnelheid op een pack gecapped wordt of niet.
Is een bekend probleem aan het worden. Zelf laad ik ook vrijwel alleen bij de SCC. Wordt door tesla sterk afgeknepen ivm behoud van de accu. Had er al een afspraak voor gemaakt voor onderzoek. Aan de balie gaven ze dit aan. Konden het wel meten voor mij maar dat zou weggegooid geld zijn werd mij mede gedeeld. Van het ene op het andere ogenblik terug van 114KW naar max 75 tot 80 KW. Opladen start vaak rond de 40 en loopt dan langzaam op.Korte vraag over laden, ik heb mijn s100d nu bijna een jaar en bij superchargers merk ik dat ik "vroeger" vaak/altijd boven de 100kw of tegen de 140kw kon laden... Nu valt het mij op dat dat steeds vaker 60 tot 70kw is... Nu weer in Breukelen... Accu een derde vol, half uur mee gereden, sta alleen aan een rustige serie SC en weer maar 60kw....
Iemand idee?!