Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
ik ben ergens nog wat geld aan het zoeken...
View attachment 639134
Tip c.q. advies aan sommige Nederlandse DGA's.
Er zullen zeker nog mensen zijn die nog geld in hun 'levensloopregeling' hebben zitten. Sowieso was dit natuurlijk een fantastische regeling voor deze groep ondernemers. Het saldo van deze spaar/beleggingsrekening moet eind van dit jaar (2021) opgenomen, verloond en uitgekeerd zijn. Kun je dus net zo goed nu doen. Zat bij mij nog wel genoeg in dat potje om netto ruim 100 aandeeltjes te kopen.

Maar het zullen wel TurboXL's met een hefboom rond de 2 worden, @Klaas.
 
Mooi dat je hier serieus op in ging.
Als ik het Tesla logo in beide grafieken kan tekenen weet ik genoeg ;)

PNG image.png

Nee bitcoin doet zijn eigen ding 9vd10 x. Daling van BTC van 30 tot 40% is zeer normaal in een bullrun. Soms wel 7 tot 8x. ff de orderboeken schoonvegen. Voor de mensen die er wat langer in zitten perfect om meer coins te verzamelen



mooie onderbouwing. Ik riep half jaar terug al dat ik koper ben na een zware dip. Wellicht 450. Ik hoop nog wat lager (sub 300) lijkt me nog wat beter.
 
  • Funny
Reactions: SpeedyEddy
Tip c.q. advies aan sommige Nederlandse DGA's.
Er zullen zeker nog mensen zijn die nog geld in hun 'levensloopregeling' hebben zitten. Sowieso was dit natuurlijk een fantastische regeling voor deze groep ondernemers. Het saldo van deze spaar/beleggingsrekening moet eind van dit jaar (2021) opgenomen, verloond en uitgekeerd zijn. Kun je dus net zo goed nu doen. Zat bij mij nog wel genoeg in dat potje om netto ruim 100 aandeeltjes te kopen.

Maar het zullen wel TurboXL's met een hefboom rond de 2 worden, @Klaas.
Levensloop was toch beschikbaar voor alle nederlanders?
 
Tip c.q. advies aan sommige Nederlandse DGA's.
Er zullen zeker nog mensen zijn die nog geld in hun 'levensloopregeling' hebben zitten. Sowieso was dit natuurlijk een fantastische regeling voor deze groep ondernemers. Het saldo van deze spaar/beleggingsrekening moet eind van dit jaar (2021) opgenomen, verloond en uitgekeerd zijn. Kun je dus net zo goed nu doen. Zat bij mij nog wel genoeg in dat potje om netto ruim 100 aandeeltjes te kopen.

Maar het zullen wel TurboXL's met een hefboom rond de 2 worden, @Klaas.

Da’s een leuk spaarpotje als je er voor $70.000 aandelen mee kunt kopen
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Ik heb een paar weken terug een beetje cciv gekocht, ging erg lekker totdat de merger bekend gemaakt werd.
Ik wacht nu tot de merger rond is en verkoop waarschijnlijk op de dag dat er onder de nieuwe stock ticker gehandeld wordt.
Als ze de fusie een paar dagen later hadden bekend gemaakt, dan had ik ze al verkocht om op de dip van een ander EV merk te kopen :(
Idem. Ook getwijfeld om de winst te pakken maar ik denk dat ik ze maar een tijdje ga aanhouden.
 
Ik heb op een koers van 666 ook weer wat turbolongs 477 gekocht, maar zit ook nog met flink wat 612's te zweten. Gok er nu nog op dat die niet (alsnog) uitgetikt worden, maar als de koers iets aantrekt ruil ik ze voor de zekerheid toch maar in voor 400's of zo.
Met @fivari eens dat het er technisch slecht uitziet, maar blijf van mening dat (nog steeds) TA niet heel veel zegt bij Tesla. Zou nu wel blij zijn met een concrete FSD uitrol-aankondiging in de VS. Dat doet waarschijnlijk meer goeds.