Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Is dat niet voor nieuwe bestellingen?

Beetje zoals de levertermijn van de nieuwe iPhone ook altijd enkele weken wordt na release, omdat bestellingen de productie overstijgen.
Ik hoop t, W.
Voor de zekerheid toch maar even besteld, dan.
1615547678628.png
 
De invloed van dit soort incidentjes op de beurskoers is miniem en van korte duur.
Maar de levertijd van de Plaid+ modellen staat inmiddels op midden volgend jaar, dat is serieuzer. Leverbaar in de USA, welteverstaan. Op de NL site staat nog 'einde 2021', maar dat zal zijn omdat de content manager stagiaires een weekje of wat vrij hebben.
Weet niet of ik het nog zo lang uithoud met mijn oude 2013 barrel.
En dan mag je hem ook nog eens in Frankrijk op gaan halen...
1615551595766.png
 
De invloed van dit soort incidentjes op de beurskoers is miniem en van korte duur.
Maar de levertijd van de Plaid+ modellen staat inmiddels op midden volgend jaar, dat is serieuzer. Leverbaar in de USA, welteverstaan. Op de NL site staat nog 'einde 2021', maar dat zal zijn omdat de content manager stagiaires een weekje of wat vrij hebben.
Weet niet of ik het nog zo lang uithoud met mijn oude 2013 barrel.
Ach, zie het zo: dan hapt-ie nog minder uit je aandelenpakket ;-) enne 2013 Model S moet het dan nog wel doen (eventuele reparaties moeten dan gezien worden als kosten die voor de baten uitgaan. Hij zal nog wel meer dan schrootwaardig zijn denk ik toch? Maar inderdaad met een 2018 MODEL ☰ heb ik makkelijker praten dan met mijn vorige (met recht) barrel.
 
😄 Volgens mij spreekt Tesla bij onze Zuiderburen ook wel een woordje Frans...
...en anders kies ik voor thuisaflevering. (Als dat nog bestaat.)
Als je de long range of de 'basis' Plaid aanklikt staat er gewoon 'Verwachte levering: november', kan natuurlijk ook een soort test zijn of je wel mondain genoeg voor het plusje bent.
 
Ik neem aan dat die grijze stapelblokken de buitenwanden van het zwembad gaan vormen, die gaan straks volledig uit het zicht ;)
Maar om een klein beetje in de sfeer te blijven, die midigraver is toch wel elektrisch he??
Inderdaad, de grijze blokken gaan de muren vormen ( 1 blok weegt 21 kg) daarna komt alles in de cement, daarop polyester en topcoat.
Vandaag komen ze de betonplaat gieten, en morgen gaat het metselwerk beginnen.
Sorry, hun graafmachine is niet elektrisch, hun radio wel ;)