Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
@Xfrank

Kan ik ervan uitgaan dat als het klaar is hier dan een uitnodiging geplaatst wordt voor de opening van het zwembad? 🤩
jullie mogen de grens niet over.... 🤔
1617267245568.png
 
oké oké, we doen het . Maar de plaatsen zijn beperkt.

Tegen vanavond om 19 uur zitten er 10 uitnodigingen voor een exclusieve TMC poolparty verstopt aan de supercharger van Oosterhout.
Graag een privé berichtje als je er eentje hebt gevonden. Dan weet ik of ik later op de avond nog tips moet geven.
have fun!
Ik was bijna geneigd om vanavond naar de SuC in Oosterhout te rijden, maar toen keek ik naar de datum....
 
  • Like
Reactions: robertvg
Ik r
Niettegenstaande er nog geen water in de vijver zit, zaten er gisteren toch vissen in🤣
er waren er bij zie zelfs vals wilden spelen...
View attachment 650170
Maar, toch bedankt voor de uitnodiging;)

Je hebt mij goed te pakken inderdaad. Het lijkt hier het Binnenhof wel met gelekte privé berichten...
 

Wow, dit gaat de stock goeddoen maandag :D
Ook benieuwd naar maandagochtend maar ik zie dat in Duitsland de beurs gesloten is op 5 april
Op gewone maandagen kun je vanaf 8 uur maandagochtend in Binck Turbo's handelen. Geen idee of komende maandagochtend ook in Turbo's gehandeld kan worden...🤔
Misschien geeft Moskou tsla-rm wel een koers...
 
Last edited:
Ook benieuwd naar maandagochtend maar ik zie dat in Duitsland de beurs gesloten is op 5 april
Op gewone maandagen kun je vanaf 8 uur maandagochtend in Binck Turbo's handelen. Geen idee of komende maandagochtend ook in Turbo's gehandeld kan worden...🤔
Misschien geeft Moskou tsla-rm wel een koers...
Heb ik in het verleden al moeten ervaren. Als de Amsterdamse beurs dicht is, worden er geen Turbo’s genoteerd. Ook niet als het betreffende aandeel een notering heeft op een beurs die wel open is.
 
  • Informative
Reactions: Klaas