Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Zo, weer volledig terug in. Lesje geleerd, nooit meer zonder reden verkopen in de hoop goedkoper terug te kunnen kopen of uit angst voor een flinke koersdaling. Vanaf nu blijven zitten en alles meemaken.
Ach soms win je wat en soms verlies je wat. Dat is niet erg zolang je het voor je lol doet. Ik heb er gister ook weer een paar bij gekocht en heb voor vandaag ook weer een order klaar staan in afwachting van een dipje in het begin.
 
  • Like
Reactions: Jelger
Als er conform Gary Black nabeurs nog nieuws komt over een stock-split + darkpooltrade van Elon, zie ik deze gigawedge leiden tot.... plm 1220 nabeurs.
Ik zeg erbij dat ik het op de korte termijn vaak niet goed zie, daarom ook rustig blijven zitten en gebruik de dips waarvoor ze bedoeld zijn... begin januari staan we vast wel "iets" hoger en eind januari daar weer "iets" boven. De deliveries in China zijn rekening houdend met een vrije week in China, maar zelfs zonder dat uitstekend en moet je vergelijken met juli '21 en niet, zoals Seeking Alpha doet met september..
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: RobsEV
Au, op papier een zwembad a la Frank kwijt tov vorige week. En toch op zoek naar droog poeder om nog wat in te kopen en verwachten eind van de maand op een ATH te staan. Is dat het Tesla-effect?

Nu eerst wat ironische appjes vol leedvermaak van verstokte petrolheads beantwoorden….
 
  • Like
Reactions: Jelger