Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
de verkoop in q4-2016 en q1-2017 zal opnieuw boomen door de suc-beperking.
dat zal de koers ondersteunen - ook al omdat er voldoende cash gegenereerd wordt zodat er geen bijkomend kapitaal moet gezocht worden op korte termijn.

in die context kan Musk in rustiger vaarwater op zoek naar investeerders voor de bijkomende productiecapaciteit voor M3.
 
Uitbraak was rond de 10e december al een feit ;), korte termijn koersdoel van 225 a 230 is alweer bij bereikt... Wat er daarna gebeurt... koffiedik.:)
16-12 :p
TSLA 20161228.png
 
Jammer, wilde op 185 instappen maar lukte niet want mijn Lynx account was blijkbaar nog niet volledig geactiveerd. Daarna vloog de koers omhoog. :)
ik heb in een maand tijd met call opties de stijging van 185 naar 205 meegepakt en toen verkocht. Had ik ze maar wat langer gehouden, maar dat is achteraf makkelijk. De volgende keer dat ze weer onder 200 komen stap ik opnieuw in.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Jammer, wilde op 185 instappen maar lukte niet want mijn Lynx account was blijkbaar nog niet volledig geactiveerd. Daarna vloog de koers omhoog. :)
Tsja bij voorkeur zie ik m nog even het uitbraakniveau terugtesten, maar dat heb ik in de afgelopen weken wel vaker gedacht, iets met koe en kont... :(

V.w.b. TSLA zijn 238/240 en 250+ de volgende koersdoelen. Met of zonder terugtest.
 
Last edited: