Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Is het nog de moeite er nu nog aan te schaffen? Ik zou graag jullie mening weten, niemand heeft een glazen bol maar wel een voorgevoel :rolleyes:

Wat zei je voorgevoel vorig jaar dan onder $150? :rolleyes:

Als het voor de lange termijn is, zeg ik nog steeds JA
Ron Baron 2017 Investor Roundtable:General Discussion (feb.17) heeft er ook flink vertrouwen in:
4x(in 2020) * 3x(2025) * 3x(2030) = 36x niveau begin dit jaar.
voor jou dan 3x * 3x * 3x

Die laatste x3 zou wel heel heftig zijn (= 2x apple anno nu op ath)

(kan natuurlijk ook fout gaan; bom op de fabriek en we zijn de lul)
 
Last edited:
Is het nog de moeite er nu nog aan te schaffen? Ik zou graag jullie mening weten, niemand heeft een glazen bol maar wel een voorgevoel :rolleyes:
Als je ze op het huidige niveau te duur vindt, kun je ze ook per a.s. december kopen voor ongeveer $ 280,00.
IMG_0093.jpg

Ik kijk het zelf nog wel even aan. Zolang we in dit tempo omhoog gaan, is er geen haast om te verkopen. Wellicht een beetje afbouwen rond de $ 400,00 straks.
 
En blijkbaar zijn we daarmee nog niet klaar voor vandaag, @Xfrank. Inmiddels is $ 333,59 al aangetikt.
Ik ben wel weer klaar voor vandaag. De gister- en vanochtend speculatief opgebouwde TurboXL positie heb ik in het eerste uur weer helemaal geliquideerd. Gestaffeld tussen de 15 en 21% rendement. Had meer kunnen zijn, maar nu toch tevreden aan een bakkie thee.
 
verklaar, wat is daar waanzinnig aan?

Voor een fabrikant die bijna 800.000 auto's maakt per jaar (en zelfs 2,37 miljoen met Mini + Rolls Royce) en die minder waard is dan een fabrikant die rond de 100.000 auto's maakt en over 1,5 jaar op zo'n 500.000 wil zitten, is best opmerkelijk. Uiteraard zitten de toekomstige verwachtingen in deze koers verwerkt, maar dan nog is het bijzonder.

Cookiewall | Het Financieele Dagblad
 
  • Like
Reactions: FrankNL
Voor een fabrikant die bijna 800.000 auto's maakt per jaar (en zelfs 2,37 miljoen met Mini + Rolls Royce) en die minder waard is dan een fabrikant die rond de 100.000 auto's maakt en over 1,5 jaar op zo'n 500.000 wil zitten, is best opmerkelijk. Uiteraard zitten de toekomstige verwachtingen in deze koers verwerkt, maar dan nog is het bijzonder.

Cookiewall | Het Financieele Dagblad
bijzonder, dat wel. Maar waanzinnig?

We vergelijken wel een bedrijf met groeipercentages van 50 a 100% met een ander bedrijf dat geen noemenwaardige groei heeft, en al zijn hoop op toekomstige groei bedreigd ziet door het eerste bedrijf.
 
Voor een fabrikant die bijna 800.000 auto's maakt per jaar (en zelfs 2,37 miljoen met Mini + Rolls Royce) en die minder waard is dan een fabrikant die rond de 100.000 auto's maakt en over 1,5 jaar op zo'n 500.000 wil zitten, is best opmerkelijk. Uiteraard zitten de toekomstige verwachtingen in deze koers verwerkt, maar dan nog is het bijzonder.

Cookiewall | Het Financieele Dagblad

Het is inderdaad heel bijzonder en een teken aan de wand. En juist omdat men de toekomst zwaar laat wegen in plaats van het "moet het eerst maar eens zien" zal het best hard aankomen.
 
  • Love
Reactions: NicoV