Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
http://ir.tesla.com/static-files/725970e6-eda5-47ab-96e1-422d4045f799

Dit overtreft mijn optimistische verwachtingen. Ik denk dat Citron nu dolgelukkig is met hun keuze. Een van de meest fantastische resultaten is de marge op Model 3 van nu al meer dan 20%. Dat is super, want ze gaan nu steeds meer goedkopere modellen maken zoals de midrange. Dan heb je een goede marge nodig om dat op te vangen.

Ik ben heel benieuwd op welk niveau de koers opent morgen.
 
Het was al een teken aan de wand dat een hedgefonds van short naar long ging vandaag, dat op zich heeft de prijs al opgedreven, maar iedereeen realiseert zich nu: Tesla komt voorlopig nooit meer in het rood en kan zo nog sterker investeren en 90% marktaandeel pakken. De Model 3 gaat in heel veel variaties verschijnen op termijn. Nu de TechCenters wat ruimer bevolken anders keert de wal het schip. Service level en spare parts stock moeten echt nog omhoog om de horde trappelende. model ☰ kopers echt te binden.
 
;)
upload_2018-10-25_0-4-30.jpeg


De bear wint van de bulls, of, euh, hier omgekeerd, whatever, je weet wel wat ik bedoel:p
 
Tesla door het plafond?
333 nu :)
Ja, dit knalt weer eens ouderwets lekker.

Ik lees al weer van de eerste winstnemers, hier op TMC. Doorgaans hoor ik daar ook bij, maar deze keer laat ik zelfs mijn TurboXL's Long van vorige week gewoon doorlopen. Eerst maar eens kijken hoe dicht we bij $420 kunnen komen. (Geen advies.)

Verder was ik mijn jeugdheld Larry Ellison een beetje uit het oog verloren de laatste jaren. Blijkt die inmiddels Tesla-fan, vriend van Elon en houder van een substantieel aandeel $TSLA te zijn geworden.
Oracle's Larry Ellison Discloses Tesla Stake, Sees ‘A Lot of Upside’
 
  • Like
Reactions: HWS and S-19910
Ja, dit knalt weer eens ouderwets lekker.

Ik lees al weer van de eerste winstnemers, hier op TMC. Doorgaans hoor ik daar ook bij, maar deze keer laat ik zelfs mijn TurboXL's Long van vorige week gewoon doorlopen. Eerst maar eens kijken hoe dicht we bij $420 kunnen komen. (Geen advies.)

Verder was ik mijn jeugdheld Larry Ellison een beetje uit het oog verloren de laatste jaren. Blijkt die inmiddels Tesla-fan, vriend van Elon en houder van een substantieel aandeel $TSLA te zijn geworden. Bloomberg - Are you a robot?
Sinds een half uur kan ik mijn M3 gratis afhalen :D