Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Naar een verdubbeling van mijn portfolio in minder dan 9 maanden. :p
Zo, tis gebeurd.

upload_2020-1-8_18-28-8.png

En het knalt er stevig door. Straks 500?
 
Bijna 500 :eek::eek:.

oooh de horor van te vroeg verkopen :(. En vanwege de-escalatie met Iran gaat het ook minder met goud en zilver... dubele pech.
Nou dames en heren vasthouden aan je geloof loont! Ik probeer weer een mooi instapmoment te krijgen... maar of die nog komt.
 
Tip @HWS Nu, dan wel nadat de daling een paar dagen duurt puts kopen of turboshorts (this was the bell), net als ik vanmorgen al heb gedaan. Maar mijn aandelen houd ik gewoon, want dat komt op lange termijn gewoon goed. Als ik gelijk heb: Reken op een daling van 38% vanaf 490 (minus laagste koers 178)dus we gaan mogelijk naar 371 (of oude toppen van rond 380) terug (en dan sta ik op de aandelen nog steeds op winst, net als jij.
[Edit : dit is een zeer speculatief advies, voor daredevils, want voor 't zelfde geld zakt ie niet door vandaag of is het maar een kleine correctie richting 430 en niet verder. Ligt in belangrijke mate aan Iran, battery-investors-day en de jaarcijfers.]
 
Last edited:
Ja, nu zelfs het beurscommentaar bij RTL Z positief over $TSLA wordt, is het beste er wellicht wel vanaf.

Opa Buffett said:
Be fearful when others are greedy, and greedy when others are fearful...

Wellicht ga ik in de speculatieve portefeuille wat ont-hefbomen (deleveraging) als de psychologisch mooie $ 500 niet gepasseerd wordt.
 
Last edited: