Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Precies.
Het is natuurlijk onmogelijk voor CNBC om door te gaan met het negatief afschilderen van alles wat met Tesla en/of Musk te maken heeft. Blijkbaar probeert men Lora Kolodny (genoemd als enige reporter in deze video) nu wat geloofwaardiger te maken in haar verslaggeving over dit onderwerp. Zodat zij vervolgens elk lollystokje dat op het parkeerterrein van een Tesla-fabriek gevonden wordt als beginnende milieuramp en voorbode van de totale ondergang van het bedrijf kan schetsen.
 
  • Like
Reactions: Adm
Die Lora Kolodny was in de video behoorlijk mild/neutraal, maar op Twitter is ze een regelrechte FUDster, en ze heeft blijkbaar het grootste deel van de Tesla fans geblocked.. In z'n algemeenheid moeten er bij CNBC nog een heel rijtje door het stof... Wel leuk leedvermaak.
 
Hmm, ik ben wat somberder/realistischer. Dubbele top achter de rug, ik denk dat we nog wat uitdempingseffecten krijgen tussen de 750 en de 900, om vervolgens de correctie richting halverwege de uitbraak in te zetten (ergens rond de 550 - 600).
Daarna pas (afhankelijk van hoe goed Tesla presteert dit jaar) weer op weg richting de 1000 denk ik.
Maar goed, dat zou allemaal natuurlijk nog binnen de komende 3 maanden kunnen plaatsvinden :cool:.

PS: aan de hoeveelheid anti-Tesla propaganda in de pers te zien lijkt het erop dat een aantal FUD verspreidende fondsen hun shortposities weer ingenomen hebben...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Maurice1
Maar weer wat toegevoegd aan de speculatieve portefeuille; @ $720. Dat middelt lekker, zo.
Het zal nog wel wat dalen. Maar hoewel ik niet zoveel waarde hecht aan adviezen van ABN AMRO, stuurden zij mij zojuist het bijgaande grafiekje. Met het advies niets te verkopen ;)

image002.png