Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Jammer dat ik @Wim S. hier niet meer zie.
Benieuwd naar zijn visie na zo een dag ;)
die zit op zijn jacht
jacht-man-man--1200x545-c.png
 
Ech wel. Zal wel meer een quarantaine van hem (of van ons) zijn.

Dit was zijn laatste post hier: Model 3 16% zuiniger met skibox achterstevoren
Oh ja, klopt, er was ook een Wim S zonder punt, maar die is dus wel opgeheven. Wim beperkt nu wie zijn account gegevens mag zien, zodat we niet meer zien wanneer hij voor het laatst ingelogd was. Kom op @Wim S. vier dit TSLA feestje met ons mee!
 
  • Love
Reactions: PaulusdB and Klaas
Zo te lezen hebben de meesten hier al aandelen gekocht, maar ik begin er eigenlijk net aan. Ik wilde begin deze week al wat aandelen Tesla kopen, maar toch even gewacht (vrij domme zet achteraf).

Ik weet dat het koffiedik kijken is, maar zouden jullie nu nog instappen? En zo ja waarom?
Ik zie nog genoeg groei mogelijkheden, maar heb toch ook het gevoel dat het heel hard is gegaan afgelopen tijd en dat er toch een keer een correctie moet komen.
 
Zo te lezen hebben de meesten hier al aandelen gekocht, maar ik begin er eigenlijk net aan. Ik wilde begin deze week al wat aandelen Tesla kopen, maar toch even gewacht (vrij domme zet achteraf).

Ik weet dat het koffiedik kijken is, maar zouden jullie nu nog instappen? En zo ja waarom?
Ik zie nog genoeg groei mogelijkheden, maar heb toch ook het gevoel dat het heel hard is gegaan afgelopen tijd en dat er toch een keer een correctie moet komen.
Je denkt toch niet dat je hier serieus advies krijgt?
En als dat al zou krijgen, is het nog maar de vraag of je dat moet volgen. Je eigen visie ontwikkelen is altijd beter, zelfs wanneer je geen rendement maakt. Ook leergeld rendeert op termijn prima, namelijk.

Maar wat is wijsheid? Er is een oude beurswijsheid: Je moet (aandelen) verkopen wanneer de taxichauffeurs over hun favoriete aandeel beginnen.

-wie immer: alle Angaben ohne Gewähr-
 
Zo te lezen hebben de meesten hier al aandelen gekocht, maar ik begin er eigenlijk net aan. Ik wilde begin deze week al wat aandelen Tesla kopen, maar toch even gewacht (vrij domme zet achteraf).

Ik weet dat het koffiedik kijken is, maar zouden jullie nu nog instappen? En zo ja waarom?
Ik zie nog genoeg groei mogelijkheden, maar heb toch ook het gevoel dat het heel hard is gegaan afgelopen tijd en dat er toch een keer een correctie moet komen.

Ik zou inderdaad maar fijn op een correctie wachten, Tesla is zo volatiel. Elke keer denk ik weer nu zal het alleen nog omhoog gaan.
En zo kwam afgelopen maart nog even voorbij waar je met gemak onder de 500$ kon kopen....

Je kunt ook beide doen, eerst nog even in de lift mee omhoog, dan ergens op de bovenste etage uitstappen en met de winst nog wat ruimer inkopen als de begane grond weer in zicht komt....
Met het geweld van afgelopen week zit er nog wel wat in het verschiet, maar dagen met meer als 10% zijn wel erg 'gevaarlijk'
 
Last edited:
Je denkt toch niet dat je hier serieus advies krijgt?
En als dat al zou krijgen, is het nog maar de vraag of je dat moet volgen.

Volgens mij zijn er hier genoeg mensen met een visie en mening op mijn vraag. Wat ik er daarna mee ga doen is een tweede natuurlijk.

Je eigen visie ontwikkelen is altijd beter, zelfs wanneer je geen rendement maakt. Ook leergeld rendeert op termijn prima, namelijk.

Dit is al een mooi advies natuurlijk. Maar het liefst raak ik zo min mogelijk leergeld kwijt :)