Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Via post #261,308 kwam ik op dit artikel van Daniel Mohr tegen (Redakteur in der Wirtschaft der Frankfurter Allgemeinen Sonntagszeitung).
Wat een aversie tegen Tesla...
Hij adviseert zijn lezers om te beginnen met beleggen en dan direct maar turbo shorts.
Chic!
 
Ja ja, daar was hij weer... (altijd leuk)
 

Attachments

  • 03C7A6B9-6690-4E71-AB41-8A3ECE46D0A4.jpeg
    03C7A6B9-6690-4E71-AB41-8A3ECE46D0A4.jpeg
    159.1 KB · Views: 51
  • Like
Reactions: Maurice1
Koopmomentje aanstaande! (FUD is working it's way, stoplosses worden direct bij opening getriggerd! )
Bodemvissen, altijd moeilijk, maar er zijn zeker rond 580 weer mogelijkheden.
Ik had dit zoals jullie eerder hebben kunnen lezen nooit verwacht, maar voor het weekend al wel (elders) voorspeld dat ik een flinke beweging na SNL verwachtte. In welke richting wist ik niet en daarom zat ik ook zonder turbo's over het weekend. Ik wil nu de (+37 miljard dollars in) shorters alvast feliciteren. Missie geslaagd!
Voor de aankondiging van deliveries 2e kwartaal verwacht ik naast een rebound vanaf de komende bodem weinig positiefs meer. Ik zal mijn opgespaarde centjes, even als mijn stock-positie nog maar even vasthouden en bij voldoende rust weer turbolongs stapelen.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Klaas
Inderdaad (maar transportkosten in brede zin gaan er door omhoog). Als er straks rijen aan de pomp staan weet ik wel wie er het laatst lacht als consument... de wal keert het schip. En zo lang Tesla al haar productie kan verkopen doet alle FUD er uiteindelijk niet toe. Prijs is alles-bepalend. Ik ben op lange termijn al bijna goedkoper uit met een model 3 LR dan met mijn Fiat Punto (serieus) die ik daarvoor had.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Firehuntah
Inderdaad (maar transportkosten in brede zin gaan er door omhoog. Als er straks rijen aan de pomp staan weet ik wel wie er het laatst lacht als consument... de wal keert het schip. En zo lang Tesla al haar productie kan verkopen doet alle FUD er uiteindelijk niet toe. Prijs is alles-bepalend. Ik ben op lange termijn al bijna goedkoper uit met een model 3 LR dan met mijn Fiat Punto (serieus) die ik daarvoor had.
op lange termijn zijn de huidige prijzen voor EVs niet houdbaar. De MRB zal omhoog gaan en uiteindelijk gaat een Tesla LR ook stuk net zoals een Fiat Punto
 
op lange termijn zijn de huidige prijzen voor EVs niet houdbaar. De MRB zal omhoog gaan en uiteindelijk gaat een Tesla LR ook stuk net zoals een Fiat Punto

Daarom is het mooi dat de prijzen dalen en er is er maar 1 die er ook bij een flinke daling nog winst op maakt en daarnaar is dit forum genoemd.
We hebben geen prijs-pariteit voor het voertuig nodig, gezien de veel lagere energie- en onderhoudskosten van een EV
 
  • Like
Reactions: Right_Said_Fred
Gelukkig kiezen de shorters langzaamaan nu toch echt eieren voor hun posities. 1/3 van een normaal dagvolume in het eerste kwartier bij stijgende koers (vanaf opening). Ben benieuwd of het meteen doorrolt naar een shortsqueeze. Ik vermoed dat het tweede kwartaal nog lang genoeg duurt voor menig shorter en het negatieve nieuws wordt maximaal gepushed. (zelfs het positieve nieuws over de (niet AP-gerelateerde) oorzaak Texas-crash weet men nog negatief te buigen. )