Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
De "market makers" hebben hun slag niet gehaald vandaag.🥳🥳🥳 ( om TSLA onder de $730 te houden voor sluiting)
Screenshot_20210903-220153_Samsung Internet.jpg

Maandag is de beurs gesloten wegens Labor Day;)
 
  • Like
Reactions: Klaas
Maandag is de beurs gesloten wegens Labor Day;)

En dan zeggen ze altijd dat Amerikanen weinig vakantie hebben. Nou, niet op Wall Street. Daar zijn de beurzen met al die speciale feestdagen - Thanksgiving, Memorial Day, Independence Day, Labor Day, President’s Day, Columbus Day, etc. - zeker een week langer dicht dan het Damrak.
 
  • Like
Reactions: JanG007
Deze persoon gaat na een heel erg uitgebreide analyse nog een flink stuk verder:
$18.690 per aandeel in 2035 en potentieel ruim $28.000 in 2040.
Maar hij geeft ook wel aan dat het over zo'n lange periode slechts een indicatie is.

 
  • Like
Reactions: Klaas and Xfrank
Deze persoon gaat na een heel erg uitgebreide analyse nog een flink stuk verder:
$18.690 per aandeel in 2035 en potentieel ruim $28.000 in 2040.
Maar hij geeft ook wel aan dat het over zo'n lange periode slechts een indicatie is.

2035-2040, daar ga ik toch niet op zitten wachten om ervan te beginnen profiteren ;)
 
  • Like
Reactions: robertvg
Deze persoon gaat na een heel erg uitgebreide analyse nog een flink stuk verder:
$18.690 per aandeel in 2035 en potentieel ruim $28.000 in 2040.
Maar hij geeft ook wel aan dat het over zo'n lange periode slechts een indicatie is.

Wat een vreselijk slecht stuk! Nul feiten, maar veel gevoel, denken en verwachten.

Mooie indicaties, maar dromen worden helaas niet altijd werkelijkheid.

Voorspellingen een jaar vooruit zijn al heel gewaagd.....
 
Deze persoon gaat na een heel erg uitgebreide analyse nog een flink stuk verder:
$18.690 per aandeel in 2035 en potentieel ruim $28.000 in 2040.
Maar hij geeft ook wel aan dat het over zo'n lange periode slechts een indicatie is.

Deze persoon is forumlid @FrankSG en is als Frank Peelen ook op Twitter te volgen.
Ik had voorjaar 2020 aan zijn onderstaande bijdrage nog veel meer waarde moeten toekennen...

 
Last edited:
De post van 17 augustus 2021 even in herinnering @zkpq :
Oei oei wat een bloedbad twee dagen op rij. En AI-day moet nog komen, terwijl de ervaring leert dat Tesla events steevast gevolgd worden door weer een paar procent koersdaling. Dit duurt wel weer even om te herstellen vrees ik.
De koers op 17 augustus 2021: US$ 665,71.
De koers nu, terwijl ik dit schrijf, US$ 758,10
Geleerd van mijn ouders vele, vele jaren geleden: "eens mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, maar dat nooit gebeurt."

Gewoon ervan genieten wat er de komende maanden (jaren) gebeurt met het aandeel TSLA.
In de toekomst geven mensen zichzelf een draai om de oren over hoe ze dit allemaal in vredesnaam hebben kunnen missen.
Sommigen die iets eerder verder keken dan hun neus lang is, prijzen zich gelukkig dat ze dat leermomentje al hebben gehad.
 
De post van 17 augustus 2021 even in herinnering @zkpq :

De koers op 17 augustus 2021: US$ 665,71.
De koers nu, terwijl ik dit schrijf, US$ 758,10
Geleerd van mijn ouders vele, vele jaren geleden: "eens mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, maar dat nooit gebeurt."

Gewoon ervan genieten wat er de komende maanden (jaren) gebeurt met het aandeel TSLA.
In de toekomst geven mensen zichzelf een draai om de oren over hoe ze dit allemaal in vredesnaam hebben kunnen missen.
Sommigen die iets eerder verder keken dan hun neus lang is, prijzen zich gelukkig dat ze dat leermomentje al hebben gehad.
Je kunt veel verder 'terugbladeren' in dit draadje (als herinnering) ;) , op de eerste pagina #1 was sprake van een TSLA koers van rond de 85 dollar pre-split, dus 17 🤣 dollar postsplit. Grappig om te lezen hoe men op die eerste paginas al 'hoogtevrees' had o_O.
 
  • Like
Reactions: Niek