Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Het is ok als je iets nuttigs te doen hebt met dat geld, anders lijkt me het toch veel te vroeg. 148% winst blijkbaar. Niet slecht, maar het kan beter . ;)
Dit is mijn rendement over 8 jaar
View attachment 721993
Had je niet gemeld dat je met 200 aandelen was begonnen en die in de eerste 15 maanden tot 4x had verkocht?
Is mij ook niet onbekend. Op de verkeerde momenten winst nemen en later duurder (of minder aandelen) terug kopen.
 
Had je niet gemeld dat je met 200 aandelen was begonnen en die in de eerste 15 maanden tot 4x had verkocht?
Is mij ook niet onbekend. Op de verkeerde momenten winst nemen en later duurder (of minder aandelen) terug kopen.
Ik was in mei 2013 begonnen met 440 aandelen aan 78$ (pre split), na 2 weken de helft verkocht.
Verschillende malen delen gekocht en verkocht. mijn gemiddelde aankoopwaarde zit nu op 186.99$
Ik heb in die 8 jaar nooit zonder TSLA gezeten.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Ik was in mei 2013 begonnen met 440 aandelen aan 78$ (pre split), na 2 weken de helft verkocht.
Verschillende malen delen gekocht en verkocht. mijn gemiddelde aankoopwaarde zit nu op 186.99$
Ik heb in die 8 jaar nooit zonder TSLA gezeten.
Beste Frank, sorry dat ik even ben wezen graven in jouw vorige posts.
Maar nadat je de helft van je aandelen had verkocht heb je volgens je eigen schrijven een aantal keer zonder de Tesla aandelen gezeten.
Geeft helemaal niets, dit overkomt ons allemaal.

1634507901852.png

1634507826480.png


1634508024075.png


1634508154219.png

1634508236113.png

1634508360829.png

1634508574643.png

1634508770748.png

1634508866618.png

1634508970591.png
 
Beste Frank, sorry dat ik even ben wezen graven in jouw vorige posts.
Maar nadat je de helft van je aandelen had verkocht heb je volgens je eigen schrijven een aantal keer zonder de Tesla aandelen gezeten.
Geeft helemaal niets, dit overkomt ons allemaal.

View attachment 722707
View attachment 722705

View attachment 722711

View attachment 722712
View attachment 722713
View attachment 722714
View attachment 722715
View attachment 722729
View attachment 722734
View attachment 722735
haha, bedankt voor de toelichting.
Het is ook allemaal al zo lang geleden.
mijn resultaat tot op heden weet ik wel, en daar ben ik zeer tevreden mee. ;)
 
Nogal warrig artikel.


Beginnen met oude koek (beschrijving betreft 2020) Feitelijk onjuist op meerdere fronten, maar het betreft verder slechts citaten, Had van mijn krant wel wat meer diep graven mogen verwachten. De teneur is ook per saldo (Tesla in het geheel overziend) veel te negatief. Ik ben niet zo van de ingezonden brieven, maar misschien moet ik er in dit geval maar eens even voor gaan zitten..
 
  • Like
Reactions: Right_Said_Fred
Ik was in mei 2013 begonnen met 440 aandelen aan 78$ (pre split), na 2 weken de helft verkocht.
Verschillende malen delen gekocht en verkocht. mijn gemiddelde aankoopwaarde zit nu op 186.99$
Ik heb in die 8 jaar nooit zonder TSLA gezeten.

Slim gedaan ik had beter op de beurs Tesla kunnen kopen dan bij het SeC. ;)
Dan had nu de hele familie een Tesla kunnen kopen....
 
Zelfs als hij de komende dagen weer 2.1 of 2.7% daalt zoals Gary de geschiedenis aanhaalt dan blijft het een goede run.
We blijven nog wel even zitten.
En stijgt het verder, gaat ie zoals die andere ex-bull janken dat Tesla plots overgevalueerd is en ze hun productie niet op orde krijgen.

Iedereen praat naar z'n portemonnee.
 
  • Like
Reactions: robertvg
Beginnen met oude koek (beschrijving betreft 2020) Feitelijk onjuist op meerdere fronten, maar het betreft verder slechts citaten, Had van mijn krant wel wat meer diep graven mogen verwachten. De teneur is ook per saldo (Tesla in het geheel overziend) veel te negatief. Ik ben niet zo van de ingezonden brieven, maar misschien moet ik er in dit geval maar eens even voor gaan zitten..
Het zijn altijd zeer magere berichten in de NL media... ook maar een heel beperkte bron vaak maar éen kant belicht. Het zou eigenlijk verplicht moeten worden gesteld om twee kanten van het verhaal te schetsen. En dan deze:

"Met de huidige hoge beurskoers moet Tesla dan dure aandelen inkopen of nieuwe stukken uitgeven. In beide gevallen is dat ongunstig voor zittende beleggers."

Voor zittende beleggers is het best fijn dat de koers nog even een boost krijgt :D
 
Het zijn altijd zeer magere berichten in de NL media... ook maar een heel beperkte bron vaak maar éen kant belicht. Het zou eigenlijk verplicht moeten worden gesteld om twee kanten van het verhaal te schetsen. En dan deze:

"Met de huidige hoge beurskoers moet Tesla dan dure aandelen inkopen of nieuwe stukken uitgeven. In beide gevallen is dat ongunstig voor zittende beleggers."

Voor zittende beleggers is het best fijn dat de koers nog even een boost krijgt :D
Ik heb liever een grote boost over een paar jaar, vlak voordat ik verkoop (tot die tijd met korting bijkopen...:p)